וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממאדו אמבוג' סיכם על הארכת חוזהו בהפועל חדרה לעונה נוספת

16.5.2024 / 14:34

הסנגלי שהגיע מהליגה הקזחית בחלון ההעברות באמצע העונה והצטיין, ימשיך במרכז ההגנה של הקבוצה גם בעונה הבאה. אדניי יישאר גם כן, בוראר צפוי לעזוב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 2:1/ספורט1

אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגה, הפועל חדרה עובדת מאחורי הקלעים על העונה הבאה. כעת לוואלה ספורט נודע שראשי המועדון הגיעו לסיכום עם הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' על הארכת חוזהו בעונה נוספת.

בכך יכולים במועדון לסמן לעצמם וי גדול בכל הנוגע לבניית הסגל לקראת העונה הבאה, בעיקר בכל הנוגע לרצון להשאיר חלק מהזרים שהצטיינו העונה. אמבוג' שהגיע בחלון ינואר לחדרה, הפך לשחקן הכי חשוב במערך של המאמן חיים סילבס והרבה בזכותו הצליחה חדרה לייצב את משחק ההגנה שלה, מה שבדיעבד סייע לה מאוד במסע ההינצלות מירידה.

שחקן הפועל חדרה ממאדו אמבוג'. שלומי גבאי
סיכם על המשך דרכו בחדרה. אמבוג'/שלומי גבאי

בעונה שעברה זכה אמבוג' באליפות הליגה הקזחית, במדי אורדבסי שימקנט וכאמור בחלון האחרון בינואר הגיע לישראל. עם הגעתו ולאחר שנכנס לכושר משחק באופן די מהיר, הבינו בחדרה שמדובר בבלם ברמה גבוהה מאוד והוא סומן כעוגן המרכזי של ההגנה, גם לעונה הבאה. בחדרה השקיעו לפני כחודש סכומי כסף גדולים, כדי להביא לישראל את אשתו של אמבוג' ואת ילדיו, דבר שעזר מאוד לשכנע אותו להישאר במועדון לעונה נוספת וכעת כאמור הגיעו הצדדים לסיכום.

גם החלוץ ג'יימס אדניי ישאר עונה נוספת בחדרה, אחרי שבצוות המקצועי וכן בהנהלת הקבוצה, הוחלט לממש את האופציה עליו כפי שמופיע בחוזהו של השחקן. הקשר הבלגי סמי בוראר קיבל את אישר המועדון לעזוב את ישראל, לאחר שגם אשתו ובתו חזרו לבלגיה. בוראר סיים את חוזהו בחדרה אחרי שנתיים ונכון לעכשיו לא נעשו שיחות בין הצדדים על מנת לנסות ולהאריך את חוזהו שוב ונראה שהוא סיים את דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully