וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה על עתידו בהפועל באר שבע: "הייתה שיחה טובה עם ברקת"

16.5.2024 / 12:10

לפני מכבי תל אביב, המאמן סירב לדבר על העונה הבאה: "כשיהיה מה להודיע, נודיע. רוצים לנעול את המקום השלישי". וגם: מצבו של פוקו שטרם חזר לאימונים ואלון תורג'מן מדבר על העונה הלא פשוטה שעוברת עליו

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

הפועל באר שבע יכולה להבטיח את המקום השלישי בתום העונה ולהישאר קבוצת הבית הכי טובה בליגה, אבל לשם כך תצטרך לקלקל למכבי תל אביב את חגיגות האליפות בשבת בבלומפילד. הבוקר (חמישי) המאמן אליניב ברדה התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המפגש והתייחס לעתידו, שבשלב זה עדיין לא ברור אם יעמוד על הקווים בבירת הנגב גם בעונה הבאה.

"העתיד שלי לא חשוב, רק העתיד של הפועל באר שבע חשוב", אמר ברדה, "אם יהיה מה להודיע, נעשה את זה. אני לא דן פה על העתיד שלי. הייתה לי שיחה טובה מאוד עם הבעלים וכשיהיה מה להודיע, נודיע".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"הייתה שיחה טובה". ברדה/קובי אליהו

באשר למצב הפצועים בסגל, אמר ברדה: "ארתור ואליאס כרגע לא כשירים למשחק הקרוב. קיניונס עדיין לא השלים אף אימון ואין לי מה לחדש לגביו. בעניין פוקו, יש עוד 2-3 בדיקות ואחריהן אני מקווה שהוא יחזור להתאמן".

על מכבי תל אביב שתהיה קבוצת הבית הכי טובה אם תנצח אותם אמר לסיום: "אנחנו רוצים לשמור על המאזן הזה, אבל גם להשיג תוצאה טובה בחוץ. אנחנו מפשלים הרבה בחוץ ואנחנו רוצים לנסות ולנעול את המקום השלישי, זה הדבר הכי חשוב. שיחקנו את הכדורגל שלנו לאורך כל העונה ואני מקווה שזה יילך יותר טוב בשבת".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מצפה מעצמי ליותר". אלון תורג'מן/קובי אליהו

החלוץ אלון תורג'מן ישב לצדו של ברדה והוסיף: "יש לנו עוד שלושה משחקים לפני הגמר והמפגש עם מכבי תל אביב הוא החשוב ביותר. מאמין שנציג יכולת טובה במשחקים האלה כדי להגיע לגמר ב-30.5 בכושר הכי טוב. זה הזמן שלנו להשתפר".

על העונה שלו: "זה לא המספרים שאני רגיל לתת, אני מצפה מעצמי ליותר. היו פציעות שהפריעו לי וזו לא העונה שציפיתי לה, אבל אני מספיק מנוסה ויודע להחזיר את עצמי לכושר טוב. פציעות זה חלק מהכדורגל, אבל אני בטוח בעצמי, יודע מה אני שווה ויודע שאתרום עוד הרבה להפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully