וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות הפציעות של קליבלנד: בוסטון בגמר המזרח פעם שלישית ברצף

הקאבס חסרו את מיטשל, אלן ולוורט במשחק 5 והפסידו 113:98 אחרי בריחה ברבע האחרון. הסלטיקס קיבלו 25 מטייטון ו-22 מהורפורד, וממתינים לניקס או לפייסרס בגמר האיזורי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

עם מזל או בלי מזל, בסופו של דבר איך שלא תסובבו את זה - בוסטון שוב בגמר המזרח. הקבוצה מספר 1 בקונפרנס גברה הלילה (בין רביעי לחמישי) 98:113 על קליבלנד במשחק 5, והשלימה את העבודה באולמה הביתי כשהיא מנצחת 1:4 בסדרה.

הסלטיקס ניצלו הרכב חסר מאוד של קליבלנד הפצועה, שהפעם שיחקה לא רק ללא דונובן מיטשל וג'ארט אלן, אלא גם ללא קריס לוורט שהיה כלי נשק התקפי משמעותי לאורך הסדרה. בלעדיו, הקאבס הצעירים עשו כל שביכולתם כדי להחזיק מעמד אבל היתרון האיכותי של בוסטון בא לידי ביטוי ברבע האחרון, עם בריחה בהנהגתם של ג'ייסון טייטום והאקס פקטור אל הורפורד.

בהיעדרם של שלושה שחקני מפתח, מי שלקח את המושכות אצל קליבלנד היה אוון מובלי. הפורוורד הצעיר שמר את האורחת קרובה אחרי רבע ראשון מאוזן, ולהפסקה בוסטון ירדה ביתרון מינימלי של 6 נקודות. הסלטיקס לא הצליחו לברוח גם לקראת הרבע הרביעי, אבל ריצת 2:13 עם מהלכים חשובים של טייטום והורפורד נתנו יתרון 14, ומשם לקליבלנד כבר לא הייתה דרך חזרה.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Adam Glanzman, GettyImages
שוב סיפק את הסחורה. טייטום/GettyImages, Adam Glanzman
אוון מובלי, קליבלנד קאבלירס. Nick Cammett, GettyImages
ניסה הכל. אוון מובלי/GettyImages, Nick Cammett

ג'ייסון טייטום המשיך לספק את הסחורה ורשם עוד משחק אול-אראונד מצוין עם 25 נקודות, 10 ריבאונדים, 9 אסיסטים וגם 4 חטיפות. אל הורפורד שיחגוג בקרוב יום הולדת 37, הבליח עם משחקו הטוב עד כה בפלייאוף כשקלע 22 נקודות לצד 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חסימות וסיוע בהגנה של דריוס גארלנד, שהתקשה מאוד. ג'יילן בראון הסתפק ב-11, כשמנגד אוון מובלי היה כאמור האיש של קליבלנד עם שיא קריירה בפלייאוף של 33 נקודות, יחד עם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מרכוס מוריס הוסיף 25 מהספסל, אבל בערב בו מיטשל חסר וגארלנד לא פוגע (11 נקודות עם 4 מ-17 מהשדה), זה לא הספיק.

בשורה התחתונה הסלטיקס עולים לגמר המזרח בפעם השלישית ברציפות, והשישית בשמונה שנים - סטרץ' שמעט קבוצות הצליחו לעשות לאורך ההיסטוריה. עכשיו חסר לבוסטון רק הצעד הקטן כדי ללכת עד הסוף, כל הדרך לטבעת. בינתיים היא ממתינה למנצחת בסדרה בין הניקס לפייסרס (הניקס מובילים 2:3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully