וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק ענק לגלבוע גליל, שמובילה בחצי הגמר 0:2 על מכבי רחובות

אלייז'ה הירש קלע 28 נקודות וביחד עם עמית אהרוני הם חילצו את קבוצתם מפיגור בדרך ל-59:64 ביתי שמקרב אותם לליגת העל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

קאמבק ענק של הפועל גלבוע גליל מציב אותה במרחק ניצחון בודד מעלייה לסדרת הגמר בליגה הלאומית ואולי בדרך חזרה לליגת העל בתום עונה אחת בלבד. הערב (רביעי) היא גברה 59:64 על מכבי רחובות ועלתה ליתרון 0:2 בסדרה.

הפועל גלבוע גליל הצליחה לייצר בפתיחת המשחק נקודות בצבע בדרך ליתרון 5:9. מנגד, מכבי רחובות סבלה מאיבודי כדור רבים ושתי שלשות של אלייז'ה הירש קבעו 15:20 לביתיים לאחר הרבע הראשון. עם פתיחת הרבע השני הקבוצה של שי סגלוביץ' התקשתה לייצר נקודות וברחובות הצליחו לצמצם עם יכולת טובה של שגיב דוד וג'וש פרוינד. רחובות הצליחה לכפות קצב איטי ועם שלשה של טל פלד ונקודות בצבע של ג'וש פרוינד עלתה ליתרון 28:25. עמית אהרוני צלף שתי שלשות ובמחצית זה 32:33 לאדומים.

עמית אהרוני, הפועל גלבוע/גליל. עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
גלבוע גליל מתקרבת גם לליגת העל/אתר רשמי, עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner

המשחק המשיך להיות שקול בפתיחת הרבע השלישי וגם כשהביתיים עלו ליתרון, מהר מאד רחובות הגיבה עם 10 נקודות ברצף - 47:40. עמית אהרוני קלע שלשה חשובה, מנגד רחובות ענתה בשלשה - 50:45 לאחר הרבע השלישי. הביתיים פתחו את הרבע האחרון עם שני מהלכים של סל ועבירה אבל אליעד טל וגו'ש פרוינד דאגו להגדיל את הפער ל-57:51. שתי הקבוצות המשיכו לספק משחק אגרסיבי עם אחוזי קליעה נמוכים והלוח הראה 59:55 לרחובות, 3 דקות וחצי לסיום איבוד כדור של רחובות עלה לה בסל ועבירה ולאחר מכן ג'וש אלדריך קבע מהפך - 59:60 לגלבוע גליל, 2 דקות לסיום. רחובות פספסה הזדמנויות להשוות ובהתקפה קריטית גלבוע גליל השתלטה על כדור חוזר ואלייז'ה הירש נשלח לקו ודייק בכל שלוש הזריקות בדרך לניצחון.

קלעו לגלבוע גליל: אלייז'ה הירש (8/12 לשתיים) 28 נק', עידו דוידי ועמית אהרוני 10 נק' כ"א, ג'וש אלדריך 6 נק', רועי נציה 5 נק', דניאל גואטה 3 נק', זיו וייסמן 2 נק'.

קלעו לרחובות: אליעד טל 11 נק', שגיב דוד 10 נק', ג'וש פרוינד 9 נק', טל פלד ודניאל שרון 8 נק' כ"א, עידו רומי 7 נק', אלירן חדד 3 נק', שי גואטה 2 נק', תומר אברמוביץ' 1 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully