וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האח: ג'וב בלינגהאם מבוקש בקבוצתו לשעבר של אחיו הגדול

באנגליה טוענים שהקשר בן ה-18 צפוי לקבל הצעה מבורוסיה דורטמונד, שרק בקיץ האחרון מכרה את ג'וד תמורת 103 מיליון יורו לריאל מדריד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

בעוד שבועיים וחצי (1.6) ג'וד בלינגהאם יוכל להגשים חלום ולזכות בליגת האלופות במולדתו, כשריאל מדריד תחפש להניף את גביע אירופה בפעם ה-15 בתולדותיה, דווקא על חשבון קבוצתו לשעבר, בורוסיה דורטמונד. האנגלי בן ה-20 פרח תחת הצהובים-שחורים, ונמכר משם לבלאנקוס בקיץ האחרון תמורת 103 מיליון יורו, שם הפך למלך שערי המועדון העונה עם 23 כיבושים ו-12 בישולים ב-40 הופעות בכל המסגרות, בדרך לאליפות ואולי דאבל עם ליגת האלופות.

בלינגהאם החל את הקריירה שלו בברמינגהאם סיטי, שם פרח כבר מהרגע הראשון, כשגם אחיו הצעיר ג'וב גדל באקדמיה של הקבוצה האנגלית. אחרי שהרשים בברמינגהאם, נראה שבלינגהאם הצעיר יותר עשוי ללכת בדרכו של אחיו הגדול ולעבור גם הוא לקבוצתו לשעבר של ג'וד בקיץ הקרוב.

באנגליה מדווחים שהקשר בן ה-18 שהצטרף ביוני האחרון לסנדרלנד מהצ'מפיונשיפ, מבוקש בבורוסיה דורטמונד שתנסה להחתימו כבר בשבועות הקרובים. לג'וב חוזה עד 2027 אצל "החתולים השחורים", אך הבעיות הכלכליות של הקבוצה מצפון אנגליה צפויות לסלול את מכירתו המוקדמת תמורת סכום של כ-9 מיליון יורו.

ג'וד בלינגהאם, דורטמונד. רויטרס
ג'וב בעקבות ג'וד? בלינגהאם בימיו בבורוסיה דורטמונד/רויטרס

לג'וב בלינגהאם יש העונה שבעה שערים ובישול ב-45 הופעות במדי סנדרלנד בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully