וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותר: אימון מלא לערן זהבי לקראת המפגש עם הפועל באר שבע

15.5.2024 / 20:08

למרות שנפגע בכתף וככל הנראה יצטרך לעבור ניתוח, חלוץ מכבי תל אביב התאמן כרגיל ואמור לשחק בשבת במה שעשוי להיות משחק האליפות. סבוריט התאמן גם כן

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב שבה הערב (רביעי) לאימונים לקראת המפגש בשבת עם הפועל באר שבע, שניצחון בו יכתיר אותה לאלופת המדינה לראשונה זה שלוש שנים. כידוע, אם תנצח או אם מכבי חיפה תמעד במשחק שתקיים במקביל באצטדיון דוחא נגד בני סכנין, תוענק לה צלחת האליפות כבר בשבת הקרובה.

מי שעוד רוצה לקחת חלק במשחק הוא החלוץ ערן זהבי, שכזכור נפגע בכתף בשבת בניצחון על מכבי חיפה. זהבי נפגע כשסחט פנדל במחצית הראשונה, אולם באמצע המחצית השנייה הוחלף אחרי שקיבל זריקה וסבל מכאבים, דקות ספורות אחרי שבעט פנדל נוסף ואותו כבר החמיץ.

שוער מכבי חיפה שריף כיוף, ליד שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. מאור אלקסלסי
לא מוכן לוותר על מה שעשוי להיות משחק האליפות. ערן זהבי/מאור אלקסלסי

למרות ההערכות המוקדמות על כך שזהבי עלול להיעדר ממשחקי סיום העונה של מכבי תל אביב, החלוץ ערך הערב אימון מלא והוא אמור לעמוד לרשות רובי קין בשבת נגד הפועל באר שבע בבלומפילד בעוד שלושה ימים. זהבי ככל הנראה יצטרך לעבור בהמשך ניתוח בכתפו הפגועה, אבל הוא יכול לשחק ורוצה להיות שותף למשחק שעשוי להיות משחק האליפות. למעשה, ההחלטה אם לעבור ניתוח בהמשך היא להחלטתו של זהבי, שמבחינת הצוות הרפואי יכול להמשיך לשחק גם במצב הקיים.

בנוסף לזהבי, שחקן נוסף שלא סיים את המשחק בחיפה עקב פגיעה והערב שב לאימונים היה הבלם אנריק סבוריט. הבלם לא מוכן לוותר על המשחק גם כן ובקבוצה מקווים שאכן יוכל לשחק בשבת בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully