וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברו בסגל מכבי ת"א לגמר הגביע, אין הפתעות בהפועל ירושלים

15.5.2024 / 19:20

ווב ותומאסון לא נרשמו אצל קטש, שבונה על הקובני מול הגבוהים באדום ומחפש מי ייכנס לנעליו של בולדווין. למאר לא יתלבש מנגד, מחזיקת הגביע לא התאמנה ביד אליהו ומצפה להתעלות מסמית'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

גביע המדינה בכדורסל יונף מחר (חמישי, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים בפעם ה-64 בהיסטוריה, בתום משחק הגמר בו ייפגשו מכבי תל אביב והפועל ירושלים. זהו הגמר ה-13 בין שתי הקבוצות הללו, כשהמאזן עומד על 4:8 לטובת הצהובים, אך זה יהיה משחק הגמר הראשון ביניהן ביד אליהו מאז 2008.

שתי הקבוצות קיבלו 4,200 כרטיסים למעמד הגמר, כששאר הכרטיסים למשחק חולקו או נמכרו לגורמים השונים שאיגוד הכדורסל מחוייב אליהם. את משחק הגמר ישפטו עומר אסתרון, דן ילון דוידוביץ' וגיא שמואלי. נשיא המדינה יצחק הרצוג יכבד את המעמד בנוכחותו, אך הוא יגיע למשחק במהלכו ולא לפני כדור הפתיחה, בשל לו"ז שנקבע מראש.

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד. Djordje Kostic, אתר רשמי
ייכנס לנעליים של הכוכב החסר? אנטוניוס קליבלנד/אתר רשמי, Djordje Kostic

מכבי תל אביב הייתה הראשונה להתאמן היום במגרשה הביתי. האלופה ערכה תדריך וידאו מקיף על ירושלים, כאשר בקבוצה רוצים להמשיך ולנצל את היתרון המשמעותי שיש להם על פני היריבות בארץ - משחק הפנים האיכותי. גם חסיאל ריברו וגם ג'וש ניבו אמורים לתת את המענה לגבוהים של ירושלים ביחד עם רומן סורקין. ווייד בולדווין הפצוע ימשיך להיעדר אצל עודד קטש, בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה לחפש בתוך הסגל את השחקן שייכנס לנעליו של הגארד האמריקאי המוביל. מי שאמור לעשות זאת הוא אנטוניוס קליבלנד, שנכלל בין 12 השחקנים שיירשמו בטופס במקומו של ג'ו תומאסון ששיחק בחצי הגמר מול עירוני קרית אתא. תומאסון וג'יימס ווב לא יתלבשו למשחק.

כמנהגה בקודש, הפועל ירושלים בחרה שלא לערוך את האימון המסכם לפני משחק מכריע נגד מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים, אלא התאמנה אחר הצהריים בעיר הבירה. הקבוצה של יונתן אלון נראתה לפני חודשיים הכי רחוק מהמצב בו היא נמצאת כעת, כשהופעה בגמר הגביע נראתה לא ריאלית, אלא שהאדומים הצליחו להתחבר מחדש ואף התגברו בהצלחה על הנסיעה הביתה של זאק הנקינס לפני חודש. בירושלים מקווים להופעה התקפית טובה יותר של כמה שחקנים שנראו פחות טוב נגד הפועל באר שבע בחצי הגמר, ביניהם ספידי סמית', כשנועם דוברת אמור לעלות במספר הדקות אותם יקבל מהמאמן. מבחינת הסגל לא נרשמו הפתעות בהפועל ירושלים, שתעלה ללא ברינטון למאר כפי שהיה כמעט בכל המשחקים מאז הפרידה מאיליאס קאנדזוריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי מכבי תל אביב עוברים בדיקות בכניסה לדרבי נגד הפועל תל אביב בכדורסל. לירון מולדובן
שערי מגנומטר יוצבו בהיכל/לירון מולדובן

לידיעת האוהדים שמגיעים למשחק, בעקבות החלטת מפקד מרחב איילון, יוצבו מחר שערי מגנומטר במרבית שערי ההיכל ויערכו בדיקות קפדניות. לשאלת איגוד הכדורסל מדוע יש צורך בכך, המשטרה טענה שיש בידה מודיעין שאוהדים מסוימים ירצו להפר את הסדר הציבורי ולהחדיר אבוקות להיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully