וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפניית פרסה: התנאים של תומאס טוכל להישארות בבאיירן מינכן

הבעת האמון מהשחקנים הבכירים וסירובם של המועמדים הרלוונטיים גרמו לראשי המועדון לשנות כיוון: תמונת המצב בבוואריה

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2/ספורט1

עושה רושם שהייאוש דוחק בראשי באיירן מינכן לבצע פניית פרסה: כלי התקשורת בגרמניה מיישרים קו לגבי נטיית הבווארים להשאיר בתפקיד המאמן את תומאס טוכל, שכידוע קיבל הודעה במהלך העונה על כך שדרכו תסתיים בקיץ.

לא רק העובדה שכמעט כל מועמד רלוונטי דחה את האפשרות לאמן את באיירן מקרבת את טוכל להישארות, אלא גם הבעת האמון בו מצד השחקנים, מעל כולם הקפטן מנואל נוייר והסמל תומאס מולר, שקראו למקבלי ההחלטות במועדון להשאיר את המאמן הנוכחי על הקווים. זאת, למרות הכישלון שנחל טוכל, שתחתיו רושמת באיירן עונה ללא תארים לראשונה זה 12 שנים, ובעיקר איבדה את האליפות לבאייר לברקוזן אחרי 11 זכיות רצופות.

המנכ"ל לעניינים ספורטיביים, מקס אברל, והמנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד, פועלים כעת בשתי גזרות: האחת היא מול חברי הוועדה המפקחת, אולי הנס וקרל-היינץ רומניגה, אותם צריך לשכנע שהישארות טוכל היא הצעד הנכון לבאיירן, כשגם האחרון יהיה מוכן להמשיך רק אם יזכה לגיבוי מלא וגורף. השנייה היא מול המאמן עצמו, שלפי "קיקר" צפוי לדרוש בתמורה הארכת חוזה מעבר לעונה הבאה, כדי לא להישאר על תקן "ברווז צולע".

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר. Alex Grimm, GettyImages
מנואל נוייר סומן כאחד הגורמים לפניית הפרסה של ראשי באיירן מינכן/GettyImages, Alex Grimm

"רוב הקבוצה עומדת מאחורי טוכל. הדלת להישארותו פתוחה כעת יותר מתמיד", נכתב בגרמניה. גם ג'מאל מוסיאלה, הארי קיין, לירוי סאנה ואריק דייר נמנים בין השחקנים שהביעו תמיכה במאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully