וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה את המקום השני: 71:82 להפועל תל אביב על מכבי רמת גן

האדומים איבדו יתרון של 15 נקודות במחצית השנייה, אבל סידרו לעצמם יתרון ביתיות עד חצי גמר הפלייאוף. דאבל-דאבל לקייל אלכסנדר. הפועל חולון גברה 85:90 על קרית אתא

חודש אחרי שהפסידה למכבי רמת גן בבאר שבע, הפועל תל אביב סגרה הערב (רביעי) חשבון עם הקבוצה של שמוליק ברנר במשחק רדיוס נוסף, שנערך הפעם באולם אנרבוקס שבחדרה. סטפנוס דדאס שמר על מאזן 0:4 מושלם כמאמן האדומים, שניצחו 71:82 והבטיחו לכל הפחות את המקום השני ויתרון הביתיות עד חצי גמר הפלייאוף. מנגד, רמת גן עומדת על רצף של שלושה הפסדים בפעם הראשונה העונה.

הפועל תל אביב לא הצליחה לנצל פתיחה רדומה של יריבתה כדי לברוח ליתרון גדול, אלא ראתה את האורחת הופכת פיגור מוקדם של 9 נקודות ליתרון ברבע השני. עם זאת, לקראת ההפסקה יצאו האדומים לריצה שנמשכה אל תוך הרבע השלישי והגיעה ל-3:21, בזכותה קפץ ההפרש ל-15 נקודות. למרות שרמת גן גילתה הרבה אופי גם במקרה הזה, ומחקה את הפער כולו בדרך לשוויון, עוד ריצה של 4:17 סגרה עניין לטובת האדומים שיקוו להדביק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב עד לסיום משחקי הבית העליון.

קלעו להפועל תל אביב: קייל אלכסנדר 16 (5/6 ל-2, 6/7 מהקו, 12 ריבאונדים, 4 חטיפות), קסבייר מנפורד 15, בראיין אנגולה 13 (3/9 ל-3, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים), תומר גינת ואייזיאה מיילס 10 כל אחד, ג'ון הולנד 9 (6 אסיסטים), דאסטי האנאס 5, גיל בני ועידן זלמנסון (6 ריבאונדים) 2 כל אחד.

קלעו למכבי רמת גן: מייקל דבו 23 (7 ריבאונדים), ג'יי פי טוקוטו 13 (4 חטיפות), יהל מלמד 12, נוני אומאט 11, ג'ורדן כהן, איתי מושקוביץ (6 ריבאונדים) ואדם אריאל 4 כל אחד.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
המקום השני הובטח. דדאס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

גינת ומנפורד העלו את הפועל ל-0:5 תוך פחות מדקה, אומאט וטוקוטו דאגו לשוויון בדקה הבאה. אלכסנדר הטביע, הולנד צלף מרחוק ואחרי סל של אנגולה, כל החמישייה האדומה כבר הייתה על הלוח. דאנק של הולנד הגדיל את היתרון ל-5:14 אחרי ריצת 0:9, ושלח את ברנר לפסק זמן. אומאט קלע פעמיים מהקו, כהן צימק בחדירה, אלכסנדר הגיב במהלך של סל ועבירה. מלמד מסר אסיסט לדבו ובמהלך הבא הוסיף 3 נקודות משלו, האנאס צלף מחוץ לקשת ודבו את מלמד קירבו את רמת גן למינוס 2 בלבד, לפני שמיילס קבע בקליעת עונשין את תוצאת סיום הרבע - 18:21 להפועל תל אביב.

רבע 2:

טוקוטו ובני החליפו סלים, אומאט השווה בשלשה, טוקוטו הפך מהקו ודבו העלה את רמת גן ל-23:27. מנפורד צימק בשלשה, דבו החזיר עם סל במתפרצת. אלכסנדר רשם 5 רצופות מצד אחד, מלמד קלע שני סלים בצד השני - 31:33 לאורחת. מנפורד איזן, ואחרי שלשה של אנגולה הוא גם הוסיף מהקו את הנקודה השמינית ללא מענה של האדומים, שעלו ל-33:37. מיילס תרם עוד סל אחרי פסק זמן של דדאס, דבו הגיע ל-10 נקודות אבל אלכסנדר קבר דאנק על הבאזר והפועל תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 35:43.

ג'ורדן כהן מכבי רמת גן. ברני ארדוב
ג'ורדן כהן בדרך לסל/ברני ארדוב

רבע 3:

אנגולה צלף שלשה שיצרה הפרש דו-ספרתי ראשון במשחק, טוקוטו צימק בנקודה אבל אלכסנדר הטביע, הולנד ומנפורד הוסיפו סלים והריצה שהתחילה ברבע השני הגיעה ל-3:21, כשהפועל הובילה 36:50. ברנר הזועם הזעיק פסק זמן, שממנו דבו חזר עם שלשה. מנפורד הגיב ב-2 נקודות, מלמד המשיך את הנדנדה והולנד הביא את האדומים ל-41:54. גינת הגדיל לפלוס 15, דבו שמר את רמת גן בתמונה עם 6 רצופות, בתווך אנגולה קלע שלשה. סלים של מושקוביץ ואריאל ונקודות עונשין של מלמד וטוקוטו הקטינו ל-59:54 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

מושקוביץ קירב למינוס 3 במהלך יפה, טוקוטו הוסיף קליעת עונשין ומיילס בצד השני דייק פעמיים מהקו אחרי 13 נקודות ללא מענה של האורחים. טוקוטו סחט עבירה וקלע עוד 2, האנאס חזר מפסק זמן עם נקודות עונשין משלו אבל סל של ג'ורדן כהן שמר על הפרש של סל - 61:63 אדום. אומאט השווה ודבו עשה זאת שוב אחרי סל של זלמנסון, מיילס צלף שלשה ועשה 65:68. דבו שוב קירב, גינת השיב בסל, אומאט נעץ הטבעה מטורפת שהכניסה את אלכסנדר לפוסטר אבל אנגולה קלע בחדירה וגינת המטיר שלשה שקבעה 69:75. אלכסנדר הגדיל מהקו אחרי פסק זמן של האורחת, מיילס ומנפורד החזירו את הפער לדו-ספרתי וסגרו עניין. 71:82 להפועל תל אביב בסיום.

נתנאל ארצי, ניב משגב, הפועל חולון. לירון מולדובן
ניצחון שני רצוף. הפועל חולון/לירון מולדובן

הפועל חולון - עירוני קרית אתא 85:90

אחרי שישה משחקים בהם הפסידה וניצחה לסירוגין, הפועל חולון עומדת על רצף ניצחונות לראשונה מאז חודש מרץ. עמית שרף ושחקניו שמרו על סיכוי להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף, כשהם רחוקים כעת משחק וחצי מהפועל ירושלים הרביעית בטבלה. לקרית אתא, מנגד, זה הפסד רביעי ברציפות כולל חצי גמר הגביע בו הובסה ביום שישי האחרון.

הצהובים-סגולים עלו ליתרון אחרי רבע ראשון בו האורחת הייתה עדיפה, והובילו כל המחצית השנייה כשהקפטן ניב משגב מנווט וטאג' מקול תופס פיקוד על מלאכת צבירת הנקודות. בקרית אתא, לצד אמין סטיבנס שסיפק תקופה מועילה כהרגלו, בלטו הישראלים: בן שרף הצעיר ורז אדם הציגו משחק מצוין, בעוד שהמתאזרח ג'יי ג'יי קפלן רשם שיא קריירה בנקודות והשווה את שיא הקריירה שלו בריבאונדים בליגת העל, אבל שרון אברהמי התגעגע לג'יימס בייטמון הפצוע.

קלעו להפועל חולון: טאג'יר מקול 18, שחר עמיר 14 (4/7 ל-3), נתנאל ארצי 11 (3/4 ל-3, 7 ריבאונדים, 2 חטיפות), דרו קרופורד (2 חטיפות) וקווין הרווי 10 כל אחד, ניב משגב 7 (9 אסיסטים), יותם חנוכי 4 (6 ריבאונדים), שון דאוסון 3.

קלעו לעירוני קרית אתא: אמין סטיבנס 20 (10 ריבאונדים), בן שרף 19, רז אדם 18 (3/6 ל-3, 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ג'יי ג'יי קפלן 12 (9 ריבאונדים, 3 חטיפות), אקיה פרואיט 8, אייזיאה מוסיוס 6, יריב עמירם 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully