וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד? שחקני הבית של ברצלונה סידרו לה ניצחון על אלמריה

האלופה היוצאת קטעה את רצף הפסדי החוץ עם 0:2 על נועלת הטבלה. פרמין לופס כבש צמד מבישולים של הקטור פורט וסרג'י רוברטו. סוסיאדד הבטיחה את הכרטיס לאירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

שלושת המשחקים האחרונים במסגרת המחזור ה-36 בליגה הספרדית התקיימו היום (חמישי) כשבמוקד: ברצלונה האלופה היוצאת לא הרשימה, אבל ניצחה 0:2 בחוץ את אלמריה נועלת הטבלה. לאס פלמאס עצרה את רצף ההפסדים עם 2:2 מול ריאל בטיס, וריאל סוסיאדד ניצלה זאת ועלתה למקום השישי על חשבונה עם 0:1 על ולנסיה.

אלמריה - ברצלונה 2:0

הפסדה של ג'ירונה לוויאריאל סידר לקטלאנים הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות במקום השני, וזה בדיוק מה שהיא עשתה, אם כי שוב לא בצורה מרשימה למדי, על חשבון נועלת הטבלה שירדה כבר מזמן לליגה השנייה. לאחר שנכנעה לג'ירונה ולריאל מדריד בשני משחקי החוץ האחרונים, ברצלונה היתה בסכנה להשלים רצף שלילי שלא היה לה מאז דצמבר 2002 - שלושה הפסדי חוץ רצופים בליגה. אלא ששנה אחרי שהיא הפסידה 1:0 אצל אלמריה, בארסה נהנתה משיתוף פעולה של שחקני הבית שלה כדי לחזור לנצח. הקטור פורט שתפס את מקומו של באלדה הפצוע כמגן השמאלי הפותח, הרים מהאגף ופרמין לופס נגח מקרוב פנימה את הראשון בדקה ה-14. בדקה ה-67 לופס השלים צמד עם בעיטה חדה לרשת אחרי כדור רוחב מדויק של סרג'י רוברטו.

פרמין לופס ברצלונה חוגג. רויטרס
דור העתיד. פרמין ולאמין חוגגים/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 0:1

הכוכבים הסתדרו בצורה מושלמת עבור הקבוצה הבאסקית שלא רק הבטיחה עונה חמישית ברציפות במפעל אירופי, אלא גם תוכל לעשות זאת בליגה האירופית אחרי הניצחון על ולנסיה. קובו סידר לאנדרה סילבה את שער הניצחון בדקה השלישית, כשהפורטוגלי נגח מקרוב והעניק שלוש נקודות לסוסיאדד שהעלו אותה על חשבון בטיס למקום השישי. כעת, סוסיאדד מובילה על בטיס בנקודה עם שני מחזורים לסיום העונה בספרד, כשהמקום השישי מוביל לליגה האירופית, בעוד השביעי רק לקונפרנס ליג.

משחק נוסף:

לאס פלמאס - בטיס 2:2
ללאס פלמאס: אלכס סוארס (27), אלברטו מוליירו (64). לבטיס: מיקה מארמול (עצמי, 21), איוסה פרס (49).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אנדרה סילבה ריאל סוסיאדד. GettyImages
עוד עונה אירופית בדרך. סילבה/GettyImages

המחזור ה-37 ייפתח בשבת עם משחק בין דפורטיבו אלאבס לחטאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully