וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנה אחרי אבא: אורי גוטמן סיכם כמאמן פראלימני הקפריסאית

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 14:30

ג'וב חדש באי השכן. המאמן בן ה-38 כבר סייר במתקנים של המועדון וימונה למאמן הקבוצה אותה אביו הדרך בעונת 2005/06

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

בתקשורת הקפריסאית מדווחים שאורי גוטמן סיכם כמאמנה הבא של פראלימני שעלתה לליגה הבכירה. גוטמן בן ה-38 התחיל את העונה כמאמן הראשי של הפועל רמת גן, פוטר בתחילת פברואר ואחרי כמה ימים מונה לעוזרו של יוסי אבוקסיס בהפועל תל אביב. אחרי שהאחרון פוטר, הוא עזב בעקבותיו.

גוטמן שימש בעבר כעוזרו של אבוקסיס בבני סכנין ובני יהודה, לפני שפתח בקריירה כמאמן ראשי. הוא אימן את הפועל חדרה, סקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא, בני יהודה וכאמור הפועל רמת גן. לפי הדיווחים בקפריסין, גוטמן נחת בקפריסין לפני כמה ימים, סייר במתקנים של המועדון והגיע לסיכום עם ההנהלה.

אביו של אורי, מאמן העבר אלי גוטמן, אימן את פראלימני לפני כ-19 שנה, בעונת 2005/06. לאחר מכן חזר לישראל כשחתם במכבי נתניה ומשם שב לקפריסין - לתקופה קצרה בא.א.ל לימסול.

אורי גוטמן מאמן בני יהודה. דני מרון
המאמן הישראלי השלישי של פראלימני. גוטמן/דני מרון

פראלימני סיימה את הפלייאוף העליון של ליגת המשנה בקפריסין במקום השלישי וחזרה לליגה הבכירה. גוטמן יהיה המאמן הישראלי השלישי שלה אחרי אביו וגם ניר קלינגר שעמד על הקווים בשתי קדנציות שונות.

קצין התקשורת של המועדון, יורגוס פפטאס, סיפר היום: "הגענו לסיכום עם מאמן חדש. זה מאמן צעיר ומלא אמביציה, שלא עבד לפני כן בקפריסין. יש לו תיאבון גדול והוא מגיע מישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully