וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוד התחזקתי במכבי ת"א. ההתנהלות שלה הייתה הכי טובה שיש"

המגן הצרפתי פורח בסנט אטיין ונזכר במהפך שעבר בקרית שלום: "למדתי להתמודד עם התסכולים, צברתי שם הרבה מאוד ביטחון"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, סנט אטיין רשמה התאוששות גדולה ונסיקה בטבלת ליגת המשנה בצרפת. כשנותר מחזור אחד עד סיום העונה, קבוצת הפאר - אלופת צרפת 10 פעמים וסגנית אלופת אירופה ב-1976 - מדורגת במקום השלישי. אם תעלה למקום השני במחזור הסיום, היא תעפיל אוטומטית לליג 1. אם תסתפק במקום השלישי, היא תנסה לעלות לליגה הבכירה דרך הפלייאוף.

אחד ממסמני הדרך להתאוששות היה איבן מאסון. המגן הסתכסך בעבר עם האוהדים ובקיץ האחרון הושאל למכבי תל אביב, אבל בינואר חזר והפך לבאנקר בהרכב - לעתים כמגן ימני (העמדה המקורית שלו) ולפעמים באגף השמאלי של ההגנה.

לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה, מאסון התראיין והפליג במחמאות למכבי תל אביב למרות התקופה הקצרה שלו במועדון.

"בזכות ההשאלות למכבי תל אביב ו-FC פריז (בעונה שעברה) צברתי ביטחון", סיפר המגן בן ה-25, "חזרתי לבצע פעולות שכבר לא העזתי לעשות - עכשיו אני כבר לא מטיל בעצמי ספק, אני פשוט יודע שהן יעבדו לי. חזרתי לכאן עם הרבה ביטחון עצמי ובלי שיהיו לי ספקות ביכולות שלי".

איבן מאסון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"במכבי תל אביב למדתי לשים דברים בפרספקטיבה הנכונה". מאסון/אריאל שלום

מאסון נשאל כמובן גם על מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר ועל ההתרחשויות אחריה: "אף אחד לא ציפה לזה, אבל לכולם לקח מעט מאוד זמן להבין מה קורה. המועדון התנהל בצורה הכי טובה שיש ועזר לכולם להתפנות למדינות אחרות. אני טסתי ליוון ואחר כך המשכתי לצרפת. למזלי ב-7 באוקטובר הייתי לבד בישראל. אמא שלי הייתה אצלי בביקור, אבל חזרה הביתה שבוע לפני כן".

על תהליך ההתבגרות שעבר בקרית שלום סיפר: "אתה במדינה זרה ואתה צריך להתרגל ולהתאקלם. נתקלתי בתרבות כדורגל שונה מבצרפת והדברים האלו עזרו לי לגדול ולהתפתח. מאוד התחזקתי מנטלית בתקופה שלי במכבי תל אביב, למדתי לשים דברים בפרספקטיבה הנכונה. החיים יפים ויש דברים שלא צריך לדאוג לגביהם כל הזמן".

מאסון סיכם את הפרק הצהוב: "בעבר היו לי בעיות עם שליטה בכעסים שלי, אבל במכבי תל אביב היה לנו מאמן מנטלי שעזר לנו מאוד. למדתי איך להתמודד עם התסכולים שלי, איך להסתכל אחרת על כדורגל, איך להיכנס יותר טוב למשחקים. למדתי לתעל את עצמי בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully