וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מכבי ת"א תזכה, הצלחת תוענק בשבת. המנהלת: החגיגות יהיו צנועות

בלי פירוטכניקה ובמות, יו"ר המנהלת הסביר: "בזמן שבעזה עדיין ישנם חטופים וחיילינו עדיין לוחמים בגבולות, נקיים טקס צנוע". בניגוד לשנה שעברה, שבה הצלחת הונפה רק במחזור האחרון, אם מכבי תל אביב תבטיח זכייה היא תניף כבר בשבת מול באר שבע בבלומפילד

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

ראשי מנהלת הליגה סיכמו עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שלהן עדיין יש סיכוי לזכות באליפות, שטקס הענקת התואר יתקיים ברוח התקופה. בהודעת המנהלת נכתב היום (רביעי):

"בהמשך לשיחות של יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון עם הנהלות קבוצות מכבי תל אביב ומכבי חיפה, בעלות הסיכוי לזכייה באליפות, הוחלט כי טקס האליפות העונה יותאם למצב הבטחוני במדינה. הטקס יהיה שונה וצנוע יותר וזאת ברוח התקופה. שחקני הקבוצה שתזכה באליפות יקבלו מדליות אישיות וצלחת האליפות תוענק ללא שימוש בפירוטכניקה קרה ובמות".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הסביר: "לאור האירועים שאנו חווים במדינת ישראל מאז השבעה באקטובר מצאנו לנכון להתאים טקס האליפות למצב במדינה. בזמן שבעזה עדיין ישנם חטופים, בזמן שחיילנו עדיין לוחמים בגבולות ובזמן שעשרות אלפי ישראלים מפונים מביתם נקיים טקס אליפות צנוע".

מיטש גולדהאר חוגג עם שחקני מכבי תל אביב את הניצחון בחיפה. מאור אלקסלסי
אולי ביום שבת הקרוב. גולדהאר, קין ושחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

בניגוד לעונה שעברה שבה מכבי חיפה קיבלה את צלחת האליפות רק במחזור האחרון, המנהלת תעניק למכבי תל אביב את הצלחת כבר במוצאי השבת הקרובה אם האליפות תובטח בסיום המשחק מול הפועל באר שבע.

המנהלת ממליצה תמיד לקיים את הטקס וההנפה במשחק הביתי האחרון, גם כדי לייצר עוד משחק סולד אאוט עבור הקבוצות בשל הטקס, אבל במכבי תל אביב ביקשו שהצלחת תהיה מוכנה כבר לשבת הקרובה למקרה שהאליפות תוכרע. ייתכן אגב, כי זה קשור לאפשרות שמיטש גולדהאר אמור להיות נוכח גם בשבת בבלומפילד אחרי שבשבת שעברה נכח במשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully