וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מודאגים: בית הזונות הגדול באירופה "מלא מרגלים סינים"

15.5.2024 / 10:12

בית הבושת "פאשה" בקלן יארח מאות אוהדים אנגלים בזמן יורו 2024. חקירה שמתנהלת נגד הבעלים ושמועות על פעילות חשודה "בקומה התשיעית" גרמו לצהובונים להזהיר: "הסוכנים הסינים ינסו לגייס בריטים"

תקציר ממשחק ההכנה: בלינגהאם כבש שער שוויון בדקה ה-95, נבחרת אנגליה סחטה 2:2 נהדר מול בלגיה/ספורט1

יורו 2024 מתקרב ובאנגליה כמו באנגליה, הסיפורים חורגים הרבה מעבר לכר הדשא והיציעים. כך קרה שביממה האחרונה עוסקים בממלכה בסיפור שמשלב זונות, כדורגל וארגון פשע סיני.

במהלך היורו עשרות אלפי אנגלים ישהו בכל רגע נתון בגרמניה שמארחת את הטורניר. לצערם של רבים מהם, חלק גדול מבתי המלון ודירות airb&b כבר בתפוסה מלאה. כך קרה שבית הבושת הידוע פאשה בקלן, הגדול באירופה, יארח מאות אוהדי כדורגל.

פאשה הוא בית בושת ממוסד, ותיק ומסודר שגם כיכב בסרטים ותכניות תעודה. הוא נהנה ממוניטין נקי יחסית לסוג העסקים שמתנהלים בו, אבל מנגד משמש מוקד להפגנות של פעילים נגד תעשיית המין - גם אם היא כביכול ממוסדת.

הוא נמצא בבניין בן 12 קומות. בשבע הקומות הראשונות מתקיימת פעילות סקס ענפה עם "כ-120 זונות שעובדות בכל שעות היממה" - על פי ויקיפדיה. בקומה התשיעית מתנהל בית מלון והחדרים שבו כבר הוזמנו על ידי אוהדים אנגלים עד סוף הטורניר.

בית הזונות פאשה בקלן, גרמניה. רויטרס
בית הזונות פאשה בקלן, גרמניה/רויטרס

אוהדי נבחרת אנגליה - אם להכליל כמובן - נודעו לאורך השנים בחלק הנרחב שלהם באירועים שקשורים לאלימות, ונדליזם וכו', וכשבסביבה נמצאות עובדות בתעשיית המין, יש קרקע פוריה לסקנדלים שעלולים להיגמר בכי רע. אבל זה לא נגמר שם.

מסתבר שעל פי שמועות, בקומה התשיעית של הבניין - אותה קומה שמשמשת כבית מלון - ממוקם מרכז של "מרגלים סינים" ועכשיו בצהובונים האנגלים העלו חשש ש"הם ינסו לגייס אזרחים בריטים לפעילות לא חוקית". תמוה ואפילו מגוחך, אבל ב"בילד" ציטטו "מומחה לביטחון פנים" בשם שטפן ביסאנץ שאמר: "האוהדים הבריטים עלולים להפוך לקורבן של מרגלים - יותר מאזרחים גרמנים שמכירים את המקום".

הבעלים של בית הבושת וגם של כל הקומה התשיעית, היא אשת עסקים סינית בשם ג'ינג הו והיא קנתה אותו ב-2021 תמורת למעלה מ-11 מיליון יורו. בימים האחרונים פורסם בגרמניה שבמשטרה מתנהלת חקירה בחשד שמאחוריה עומדת רשת הברחות סינית שעוסקת בהלבנת כספים. את האלמנט של הריגול הוסיפו ב"בילד" ובתקשורת האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשחקים של נבחרת אנגליה בבית ג':

16.6, 22:00 | סרביה - אנגליה (גלזנקירכן)
20.6, 19:00 | דנמרק - אנגליה (פרנקפורט)
25.6, 22:00 | אנגליה - סלובניה (קלן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully