וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו וויליאמס נתן "אוקיי". אלה השחקנים שברצלונה מוכנה למכור

פ.ס.ז' לא תשאיל את סימונס, בארסה כבר קיבלה הסכמה ממטרה אחת, רוצה גם את קימיש וסילבה, ובונה על "מכירה אחת גדולה לפני היורו"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

לאחר הדיווחים כי פריז סן ז'רמן חסמה אפשרות לחזרה של צ'אבי סימונס לברצלונה כמושאל, נראה שעיקר הפוקוס של הקטלאנים כרגע הוא בהנחתת ניקו וויליאמס במועדון. לפי דיווח ב"ספורט", שחקן הכנף בן ה-21 כבר נתן את הסכמתו העקרונית וכעת עובדים במועדון על עסקה מול אתלטיק בילבאו ובהתאם למגבלות הכספיות שכמובן מסבכות את כל מדיניות הרכש לקראת 2024/25.

לפי העיתון הקטלאני, התכנית של ברצלונה היא לצרף את ניקו וויליאמס, ברנרדו סילבה ויוזואה קימיש בעזרת מכירתם של ראפיניה, פרנקי דה יונג ורונאלד אראוחו. לפי העיתונאים דויד ברנבאו רברטר, ניתן להבין על מי בונה בארסה מבחינת הכנסות לפי השחקנים אותם סימנה כ"בלתי ניתנים להעברה". אראוחו, ראפיניה ופרנקי אינם נכללים בין חמשת השחקנים הללו, כשהמטרה היא "לבצע מכירה אחת גדולה עוד לפני היורו".

רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה. GettyImages
יסכים לעזוב? רונאלד אראוחו/GettyImages

אף אחד מהכוכבים לא רוצה לעזוב, אבל לפי ההערכות אראוחו עשוי להסכים למהלך כזה לאור ההתעניינות מצד באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, וברצלונה מקווה לקבל 80 מיליון יורו. המנהל הספורטיבי דקו בונה במקביל גם על השוק הסעודי, לשם עשוי להימכר אנסו פאטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully