וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה הנבחרת הראשונה שפרסמה סגל ליורו: התיקון של סובוסלאי?

קשר ליברפול, שהחמיץ את היורו הקודם בגלל פציעה, יוביל את החבורה של מרקו רוסי, שעוד לפני היציאה לגרמניה תארח את ישראל ב-8 ביוני

הגרלת יורו 2024/ספורט1

יורו 2024 מתקרב בצעדי ענק והיום (שלישי) הפכה הונגריה לנבחרת הראשונה שמפרסמת את הסגל שלה לטורניר, עם רשימה מקדמית הכוללת 26 שחקנים. כזכור, הנבחרות לא הוגבלו הפעם ב-23 ויכולות לרשום עד 26 שחקנים, כאשר המועד האחרון לשינוי הוא 7 ביוני.

את הסגל של המאמן האיטלקי מרקו רוסי מוביל כמובן הקפטן דומיניק סובוסלאי, קשרה המצוין של ליברפול, שהחמיץ את היורו הקודם בגלל פציעה. רוסי לא סיפק הפתעות גדולות וימשיך להתבסס על החבורה מהמוקדמות, כשלפני היורו מצפה לו משחק הכנה מול אירלנד ועוד אחד בחזרה הגנרלית האחרונה, מול ישראל ורן בן שמעון בדברצן ב-8 ביוני.

בסגל חמישה שחקנים מהבונדסליגה, ביניהם השוער פטר גולאצ'י מלייפציג והחלוץ רולאנד שלאי מפרייבורג. ותיק השחקנים הוא המגן אטילה פיולה בן ה-34, המבוגר מגולאצ'י בכמעט שלושה חודשים. רוסי השאיר בחוץ את בלאש טות מפהרבאר וכך אין שחקנים ללא הופעות בינלאומיות.

הסגל המלא

הונגריה תתחיל את דרכה ב-15 ביוני, עם משחק מול שוויץ בקלן. ארבעה ימים לאחר מכן תפגוש את המארחת גרמניה בשטוטגרט וב-23 ביוני תסיים את בית א' בשטוטגרט מול סקלוטנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully