וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' הסכים לקצץ בשכרו, אבל ריאל מדריד צפויה לשחררו

דיווח בספרד: הקרואטי יעזוב את המועדון אחרי 12 שנה, בשל הרצון של הבלאנקוס להעניק הזדמנויות לגולר ולצעירים נוספים. יזכה לטקס פרידה נגד בטיס?

חגיגות האליפות של ריאל מדריד, 2024/יוטיוב

ריאל מדריד לא צפויה להציע ללוקה מודריץ' להאריך את החוזה ואם לא תהיה הפתעה כלשהי או תפנית של הרגע האחרון, הקרואטי בן ה-38 יעזוב את הבלאנקוס אחרי גמר ליגת האלופות ב-1.6, כך דווח היום (שלישי) באתר "relevo".

לפי הפרסום בספרד, מודריץ' קיווה להישאר בריאל מדריד לעונה נוספת - 12 שנה אחרי שנרכש על ידי המועדון מטוטנהאם - אבל ניסיונותיו עלו בתוהו ובמועדון החליטו להיפרד ממנו כדי לפנות את הבמה לצעירים. משחקו האחרון יהיה בגמר ליגת האלופות ב-1 ביוני ולא מן הנמנע שעוד לפני כן תודיע הקבוצה על פרידה ממנו, במטרה להיפרד ממנו ראוי אחרי יותר מעשור במועדון שבמהלכו זכה בארבע אליפויות, שני גביעים וחמש פעמים בליגת האלופות, אולי בדרך לזכייה שישית רגע לפני הפרידה המסתמנת. כמו כן זכתה הקבוצה חמש פעמים באליפות העולם לקבוצות, ארבע פעמים בסופר קאפ האירופי וגם חמש פעמים בסופר קאפ הספרדי.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
קיווה להישאר, אבל צפוי לעזוב על פי הדיווח. מודריץ'/רויטרס

מודריץ' העביר את מסריו על רצונו לחתום לעונה נוספת ואחרונה בהחלט ואף אמר כי הוא מוכן לקצץ משמעותית בשכרו לשם כף, על פי "Relevo", אבל זה לא שיכנע את ראשי הבלאנקוס שמבחינתם רוצים להעניק הזדמנות משמעותית יותר לארדה גולר, שאמנם היה פצוע לתקופה ארוכה, אבל כשחזר קיבל פחות דקות מאשר ציפה להן וזאת בעקבות העובדה שמודריץ' היה בסגל והיה זקוק לדקות גם כן. גם נושא השכר משמעותי, כי גם אם מודריץ' מוכן לקצץ משמעותית, שכרו עדיין גבוה והקבוצה צריכה לחסוך היכן שביכולתה לאור ההצטרפות הצפויה של קיליאן אמבפה, גם אם יגיע ללא תמורה מפריז סן ז'רמן.

על פי ההערכה, במחזור סיום "לה ליגה" נגד ריאל בטיס ב-25 במאי, ריאל מדריד תיפרד מלוקה מוריץ' וגם מהבלם הוותיק נאצ'ו שכבר הודיע על כך שלא יאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully