וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים בלתי עצירים, אז למה בוסטון "עוד לא נראית כמו אלופה?"

כוכבי הסלטיקס ממשיכים לככב בפלייאוף, הפרשנים בטוחים שהם מסתמכים באופן מוגזם על כישרון: "כדי ללכת עד הסוף צריך יותר מזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

בוסטון נהנית ממאזן חוץ מושלם בפלייאוף, מקבלת את ג'יילן בראון ובעיקר את ג'ייסון טייטום בשיאם ונראית בדרך הבטוחה לגמר המזרח, אבל הפרשנים לא בהכרח מתרשמים.

"מה שמפריע לי בבוסטון זה שההתקפה שלהם מבוססת על מהלכי אחד על אחד. הם לא מוסרים", ניתח צ'ארלס בארקלי אחרי הניצחון 102:109 על הסלטיקס על הקאבס, שהעניק להם יתרון 1:3 בסדרה. בוסטון מסתמכת על הכישרון האינדיבידואלי של טייטום ובראון שנראים מצוין מתחילת הפלייאוף, וכבר מרגישים כמעט בלתי עצירים.

"לא חושב שיש מישהו בקליבלנד שמסוגל לעצור אותי באחד על אחד", התרברב בראון שקלע 27 נקודות. טייטום כבר לוקח את המשחק שלו צעד אחד קדימה בפלייאוף הנוכחי. הוא סיים הלילה עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ומוביל את הסלטיקס בנקודות משחק שלישי ברציפות. ובכל זאת, בארקלי מתמקד בעיקר בפגמים.

"זה יכול לעבוד רוב הזמן עם השחקנים שיש להם, זה כנראה יצליח מול 80% מהקבוצות ב-NBA, רק כי הם פשוט איכותיים יותר - אבל לעתים קרובות מדי ההתקפה שלהם קופאת, וזה עומד להתנקם בהם. הם חייבים ללמוד להניע כדור. אם הם יעשו את זה, יהיה הרבה יותר קשה לנצח אותם".

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון. Nick Cammett, GettyImages
הכדורסל אינדיבידואליסטי מדי? טייטום ובראון, הלילה/GettyImages, Nick Cammett

לדבריו של בארקלי, "זו בעיה שקשורה גם במאמן, אבל גם בשחקנים. יש להם שני שחקנים שמאמינים שאף אחד לא מסוגל לשמור עליהם, אבל שחקנים גדולים לא נותנים משחק גדול בכל ערב. בסוף, כדי לזכות באליפות כן צריך להתבסס על יותר מאשר מהלכי אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully