וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנבחר": ימאל ממשיך לעשות היסטוריה, צ'אבי וברצלונה נדהמים

ילד הפלא קבע תקדים חדש, המאמן מהלל: "השיפור שלו יוצא מהכלל". לבנדובסקי כעס כשהוחלף, רוקה שוב לא שותף ובשיחות לקראת מעבר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

ברצלונה אולי תסיים את עונת 2023/24 ללא תארים, אבל היא לא יוצאת ממנה עם ידיים ריקות. ההופעה המרשימה אמש (שני) של לאמין ימאל בניצחון 0:2 על ריאל סוסיאדד, בסיומו ברצלונה חזרה למקום השני בליגה הספרדית, נתן עוד חותמת לכך שמדובר בכישרון יוצא דופן, שיכול להצעיד את המועדון לעתיד טוב יותר.

ימאל כבש את השער הראשון של בארסה בדקה ה-40 ולמרות שראפיניה חתם בתוספת הזמן של המחצית השנייה, כל הפוקוס בסיום היה על ילד הפלא בן ה-16. "לאמין ימאל הוא 'הנבחר'. ההתקדמות שלו מתחילת העונה יוצאת דופן, ופשוט מדהים לראות אותו", אמר צ'אבי בסיום, "נכון שהוא עוד לא שחקן מושלם מבחינה טקטית, אבל זה נורמלי לחלוטין לשחקן בגילו. בכל שאר האספקטים הוא כבר ברמה עולמית".

ימאל הגיע ל-7 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות העונה, והוא ממשיך לעשות היסטוריה. בעקבות השער שכבש אמש, הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שמגיע ל-5 כיבושים בעונה לפני שחגג יום הולדת 17.

לאמין ימאל ברצלונה חוגג. רויטרס
משהו מיוחד. ימאל חוגג אמש/רויטרס

"לא הייתי צריך לעשות הרבה כדי לכבוש, רק לשים את הרגל", אמר ימאל בסיום, ושיבח את רוברט לבנדובסקי שבנה את המהלך. "רוברט עשה קסם, וגונדואן המשיך בצורה מדויקת, ולי נותר רק לסיים". לבנדובסקי כעס לאחר שהוחלף, וצ'אבי אמר בסיום ש"אני מבין אותו, כי גם אני הייתי כזה בתור שחקן", אבל ימאל סיפר שהפולני נרגע ושמח בסיום. "הוא נתן לי טיפים, כמו תמיד. יש בינינו מערכת יחסים מצוינת".

מי שלא שותף פעם נוספת הוא ויטור רוקה, שעתידו בקבוצה לא ברור. צ'אבי הסביר שהברזילאי סוחב פציעה קלה, אבל כך או אחרת נראה שהשחקן בדרך החוצה. לפי דיווחים בפורטוגל, פורטו כבר החלה בשיחות עם ברצלונה על מנת לקבל אותו בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully