וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מסי, סוארס וז'ירו: זה כוכב העל הבא שיעבור ל-MLS?

בארה"ב מדווחים: סן דייגו, שתשחק החל מ-2025 בליגה הבכירה ומתכננת פרויקט שאפתני, תנסה לפתות את קווין דה בראונה עם הצעת עתק בקיץ

תקציר ליגה אנגלית: פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

האם קווין דה בראונה ישחק אחרי העונה הבאה ב-MLS? בארה"ב מדווחים שקבוצת סן דייגו, שתצטרף ב-2025 לליגה הבכירה, מוכנה להציע סכום גבוה מאוד למנצ'סטר סיטי ולשחקן עצמו כדי לשכנע אותו להצטרף אליה ולהוביל את הפרויקט של המועדון הזה, לו יש שאיפות גבוהות מאוד בעתיד הקרוב.

על פי הדיווח ב-HITC, דה בראונה לא ממש מרוצה מהחיים במנצ'סטר ונכנס לשנה האחרונה בחוזהו. סן דייגו תתחיל לשחק ב-MLS ב-2025. היא כבר בנתה אצטדיון חדש והבעלים שלה מפנטז על סגל שייבנה סביב הכוכב הבלגי ויקרא תיגר על הקבוצות הגדולות מלוס אנג'לס, בדומה למה שעשה דייויד בקהאם באינטר מיאמי עם צירופם של מסי, סוארס וכוכבים נוספים.

קווין דה בראונה, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יצטרף ל-MLS? דה בראונה חוגג/רויטרס

דה בראונה יהיה בן 34 בשנה הבאה וייתכן שהוא יעדיף לנסות חוויה אחרת לפני הפרישה. בחודשים האחרונים פורסמו דיווחים לפיהם בסעודיה מעוניינים בכוכב הגדול, אבל סוכנו של השחקן רמז עוד ב-2018 שדה בראונה יעדיף לסיים את הקריירה ב-MLS.

כזכור, בשנה האחרונה חתמו כמה כוכבי על מתבגרים ב-MLS. בראשם כמובן ליאו מסי, לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס שהצטרפו לאינטר מיאמי. אבל לא רק הם. רק אתמול הודיע אוליבייה ז'ירו, חלוץ מילאן ונבחרת צרפת, שבעונה הבאה הוא ישחק בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully