וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אליפות אירופה: הכרטיס לפריז באופני הרים במרחק נגיעה

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 20:11

לאחר שתומר זלצמן סיים במקום ה- 29 וגילי גונן סיים 35 באליפות אירופה, ישראל תופסת כרגע את הכרטיס האחרון לאולימפיאדה ותיאבק על ההעפלה עם אוקראינה

נבחרת ישראל באופני הרים סיימה את אליפות אירופה עם התקרבות משמעותית להבטחת הכרטיס האולימפי, לאחר שתומר זלצמן סיים במקום ה- 29 וגילי גונן סיים 35. ישראל תופסת כרגע את הכרטיס האחרון, מתוך 20 כרטיסים המוענקים למדינות בעלות הדירוג הגבוה ביותר, כאשר מיד אחרינו נמצאת אוקראינה, במרחק של כ-200 נקודות.

הנבחרת האוקראינית בנתה על הצלחה באליפות אירופה וצבירת ניקוד חשוב לצמצום הפער, אך הרוכב האוקראיני העיקרי לא הצליח להתברג במקום גבוה מספיק ובכך סגר כמעט לחלוטין את הסיכוי לכך שהאוקראינים יצליחו להדביק את ישראל. בשבוע הקרוב ישתתפו רוכבי שתי הנבחרות בתחרויות קטנות, המקנות ניקוד מועט, ובשבוע שלאחר מכן תתקיים התחרות המשמעותית האחרונה, גביע העולם בצ'כיה.

אליפות אירופה התקיימה בתנאי מזג אויר קשים, כאשר במשך מספר ימים לפני התחרות ירד גשם כבד שהפך את המסלול לבוצי מאוד. יום התחרות עצמו עמד בסימן מבול מוחלט וטמפרטורה של 4 מעלות, שהפכה את הרכיבה למאבק מתמשך.

תומר זלצמן. Kuestenbrueck BRA, אתר רשמי
מתקרב לפריז. תומר זלצמן/אתר רשמי, Kuestenbrueck BRA

התחרות הסתיימה לקראת ערב יום הזיכרון והמשלחת הישראלית לתחרות מיהרה למלונה, שם ערכה טקס קצר להתייחדות עם הנופלים ועם הנרצחים הרבים מקרב קהילת רוכבי האופניים שנהרגו ב 7.10.

עם הבטחת הכרטיס לפריז יוכרע גם המאבק הפנימי בנבחרת, בין זלצמן לגונן, על מי מהם יהיה הרוכב שיקבל את הכרטיס הבודד לפריז, כאשר בסוף החודש תתכנס ועדת הסגלים של איגוד האופניים על מנת לבחור את הנציג האולימפי. מבחינת הניקוד מוביל כרגע גיל לי גונן על בסיס דירוג השיא הבינלאומי ותוצאות השנה שעברה, אך ההפרש ביניהם קטן והדברים יכולים עוד להשתנות לאחר גביע העולם בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully