וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוני ג'יימס כשיר לשחק ב-NBA, וישאיר את מועמדותו לדראפט

בנו של לברון, שלקה בליבו וחזר לשחק במהלך השנה האחרונה, קיבל אישור רפואי ויממש את כוונתו לנסות להיבחר, עליה הכריז באפריל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

ברוני ג'יימס קיבל את האישור הרפואי מוועדת הכשירות של ה-NBA, ובשל כך החליט להשאיר את מועמדותו לדראפט הקרוב. בנו של לברון ג'יימס, ששיחק העונה במכללת USC, עבר מבדקים מיוחדים לאחר שלקה בליבו לפני תשעה חודשים, ובהמשך לכך עבר ניתוח לטיפול במום מולד שגרם לכך.

ברוני בן ה-19 הכריז בתחילת אפריל על כוונתו להירשם לדראפט, אבל במקביל נכנס גם לפורטל ההעברות ב-NCAA כדי לבחון את האפשרויות ולהחליט אם הוא מתקדם לאוניברסיטה טובה יותר מ-USC, עמה הוא לא הצליח להעפיל לטורניר המכללות, או לנסות את מזלו בדראפט. כעת, הפור נפל וקבוצות ה-NBA יודעות שבחירה בו עשויה לשפר את הסיכויים שלהן לצרף גם את ג'יימס האב.

לברון הצהיר לא אחת כי הוא נחוש "להיות על אותו פרקט" עם בנו הבכור, "בין אם באותה תלבושת או כשחקן יריב". הסופרסטאר מחזיק באופציה לעונה נוספת בלוס אנג'לס לייקרס, בשכר של 51.4 מיליון דולר לשנה, כשעליו להחליט עד ה-29 ביוני האם הוא מנצל אותה או מוותר עליה והופך לשחקן חופשי.

מיטב הביצועים של ברוני ג'יימס במכללות

ברוני סיים את עונתו היחידה במכללות עם ממוצעים צנועים של 4.8 נקודות, 2.8 ריבאונדי ו-2.1 אסיסטים. ביולי אשתקד הוא עבר אירוע לב באימון, אבל כעבור חמישה חודשים חזר לשחק וכעת קיבל אור ירוק לעשות זאת גם ב-NBA, אם יקבל חוזה באחת הקבוצות. עד סוף החודש הנוכחי הוא עדיין יכול למשוך את שמו מהדראפט ולהחליט שהוא נשאר עוד עונה ב-NCAA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully