וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שחגיגות האליפות הסתיימו? 0:5 לריאל מדריד על אלאבס

האלופה הטרייה הלהיבה את אוהדיה עם ניצחון השיא שלה העונה. בלינגהאם כבש ובישל פעמיים, ויניסיוס חגג צמד, ואלוורדה ירה וגולר חתם. הפסד ביתי נדיר לג'ירונה

חגיגות האליפות של ריאל מדריד, 2024/יוטיוב

המחזור ה-36 בליגה הספרדית החל הערב (שלישי) עם חמישייה מלהיבה של ריאל מדריד לרשת אלאבס אחרי מצעד האליפות בבירת ספרד, בעוד ג'ירונה פספסה הזדמנות לשוב למקום השני כשהפסידה 1:0 בבית לוויאריאל. מאיורקה השיגה עוד נקודה במאבק ההישרדות.

ריאל מדריד - אלאבס 0:5

גם אחרי חגיגות האליפות, ריאל מדריד ממשיכה ליהנות ולכתוש. הערב היא רשמה ניצחון רביעי ברציפות על האפס, ועוד את ניצחון השיא שלה העונה. חמישייה שלישית אמנם, אבל ראשונה ללא ספיגה. אלאבס המפתיעה, שעוד חלמה בתחילת הערב על ניצחון ראשון בברנבאו מאז ה-0:1 במאי 2000 (ניצחה לפני כשלוש שנים וחצי 1:2 באצטדיון די סטפנו) הייתה הקורבן התורן. קרלו אנצ'לוטי המשיך עם טיבו קורטואה בין הקורות ועם אדר מיליטאו במרכז ההגנה כדי שיצברו עוד זמן דשא אחרי הפציעות הקשות, אבל לחלק הקדמי החזיר את כל התותחים הכבדים ואלה רצו לשפר מספרים.

ג'וד בלינגהאם חגג את שערו ה-19 בליגה וגם הוסיף שני בישולים לוויניסיוס שחגג צמד (15 שערי ליגה) ולפדריקו ואלוורדה שהפציץ לחיבורים, כשבתווך קורטואה מוכיח שהוא חוזר לכושרו המוכר (10 עצירות במשחק עם שער נקי - הראשון שעושה את זה בריאל מאז איקר קסיאס בינואר 2008 מול סראגוסה). המחליף ארדה גולר חתם את החמישייה והבלאנקוס ברצף של 30 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז אותו 3:1 בדרבי. יש לה עוד שתי הזדמנויות (מול ויאריאל בחוץ ומול בטיס בבית) לתרגולים אחרונים לקראת גמר ליגת האלופות מול דורטמונד ב-1 ביוני בוומבלי.

נאצ'ו קפטן ריאל מדריד מציג את תואר אלופת ספרד. רויטרס
נאצ'ו מציג את התואר לפני המשחק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: גול! קרוס בכדור אופייני מעל ההגנה מצא את בלינגהאם, שמזווית קשה בצד שמאל הקפיץ מהאוויר, במה שנראה כמו ניסיון מסירה והסתיים ברשת אחרי מפגש עם הקורה. שער הליגה ה-19 העונה של האנגלי, 0:1 לריאל מדריד.

דקה 27: גול! בלינגהאם מצא בכדור עומק חכם את קמאבינגה, שהטעה את השומר שלו ובמסירת רוחב מצא את ויניסיוס שכבש בקלות את ה-14 שלו בליגה. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 45+1: גול! בלינגהאם זיהה את ואלוורדה חופשי בצד ימין, האורוגוואי עשה צעד לתוך הרחבה והפגיז אל החיבורים הקרובים מ-14 מטרים. 0:3 לריאל מדריד.

דקה 70: גול! עוד בישול של בלינגהאם, שהכניס כדור עומק טוב לוויניסיוס שבעט פנימה כדור חד מצד ימין אל הרשת. 0:4 לריאל מדריד.

דקה 81: גול! רודריגו עבר בקלות את טנאגליה בצד שמאל, נכנס לרחבה וחיפש את השער. הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והכדור הגיע למחליף הטורקי גולר שירה בשמאל אל הרשת וחגג את הרביעי שלו העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד כובש לרשת אלאבס. Clive Brunskill, GettyImages
התכוון לכבוש או חיפש את דני קרבחאל? ג'וד בלינגהאם/GettyImages, Clive Brunskill
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס. רויטרס
עוד ערב של כיף. ויניסיוס והחברים/רויטרס

ג'ירונה - ויאריאל 1:0

העונה ההיסטורית של ג'ירונה כבר תוגמלה עם כרטיס ראשון אי פעם לליגת האלופות, אבל הסגנות התרחקה ממנה בעקבות הפסד ביתי לצוללת הצהובה, שעוד נאבקת על כרטיס לאירופה ורשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. ברטרן טראורה קיבל הזדמנות נדירה בהרכב ויאריאל, נעצר פעם אחת אצל פאולו גסאינגה ובדקה ה-59 כבר כבש בשמאל אחרי פריצה של גונסאלו גדש שנבלם פעמיים. ויקטור ציגנקוב הרעיד את המשקוף ארבע דקות לאחר מכן וג'ירונה לא הצליחה להשוות. זה הפסד בית שני שלה העונה (הקודם היה מול ריאל בסוף ספטמבר) כשמאז צברה 35 נקודות מתוך 39 אפשריות כמארחת. בתוספת הזמן הורחק קיקו פמניה מוויאריאל בצהוב שני.

משחק נוסף:

אוסאסונה - מאיורקה 1:1
לאוסאסונה: יון מונקאיולה (14). למאיורקה: סרג'י דארדר (65)

שאר משחקי המחזור ה-36 בליגה הספרדית:

ראיו וייקאנו - גרנאדה
סביליה - קאדיס
סלטה ויגו - אתלטיק בילבאו
חטאפה - אתלטיקו מדריד
לאס פלמאס - בטיס
אלמריה - ברצלונה
ריאל סוסיאדד- ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully