וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאן לפני בולדווין בחמישיית העונה? מגוחך": אירופה בהלם

אנשי הכדורסל נדהמו מהבחירות ביורוליג וחידשו את הסכסוך האישי בין כוכבי מכבי תל אביב ופנאתינייקוס: "הוא נשדד, היה צריך להחליף ביניהם וכך לא הייתה קבוצה עם שני נציגים". ומה חשבו על בראון?

אוהדי מכבי תל אביב בצעדה בבלגרד/אור שקדי

אי הכללתו של ווייד בולדווין בחמישיית העונה ביורוליג הפתיעה רבים, שראו את החלטת המצביעים כטעות בוטה. כמו בשנה שעברה, גארד מכבי תל אביב נבחר לחמישייה השנייה כשלצדו לורנזו בראון, שאשתקד היה בחמישייה הראשונה. אלה שחשבו כי בולדווין "נשדד" לא איחרו להגיב, ובעיקר התקוממו על כך שגארד פנאתינייקוס קנדריק נאן נבחר לפניו.

"קנדריק נאן לפני ווייד בולדווין בחמישיית העונה? זה מגוחך", צייץ אוגוסטאס שוליאוסקאס, העיתונאי הליטאי מאתר "באסקטניוז". "תוצאות רבע הגמר (שבו ווייד בקושי שיחק) לא אמורות להשפיע על פרסים של עונה סדירה", טען.

רק בתחילת החודש שעבר התעמתו שני השחקנים ברשתות החברתיות, אחרי שנאן הכתיר את עצמו לשחקן ההתקפה הטוב ביותר ביורוליג. בולדווין הגיב אז שדבריו של נאן חסרי ביסוס מאחר ששחקנים אחרים - ביניהם כוכב מכבי תל אביב בעצמו - רושמים נתונים סטטיסטיים טובים יותר משחקנה של פנאתינייקוס. נאן לא נשאר חייב, ועקץ את בולדווין כשהזכיר את ממוצע הנקודות שלו ב-NBA. לצערה של מכבי תל אביב, בזמן שהסקורר של פאו התפוצץ בסדרת הפלייאוף והוביל את קבוצתו לפיינל פור, בולדווין הפצוע לא קיבל את ההזדמנות להוכיח על הפרקט שהוא עדיף על נאן.

גם השדר הספרדי ג'רארד סולה כתב בטוויטר: "אישית, אני חושב שהייתי מחליף את נאן בבולדווין וכך לא היו שני נציגים לאף קבוצה". מלבד נאן, גם לסור ייצג את פנאתינייקוס שהיא היחידה ששלחה שני נציגים לחמישיית העונה. מעבר לאנשי תקשורת, גם אוהדים רבים ברשת הביעו ביקורת על כך שבולדווין לא נבחר לחמישייה הראשונה.

עוד בוואלה!

אין נציגים למכבי ת"א: ווייד בולדווין מחוץ לחמישיית העונה ביורוליג

לכתבה המלאה

לעומת התמיכה בבולדווין, את בחירתו של לורנזו בראון לחמישייה השנייה של העונה, אנשי הכדורסל באירופה דווקא גינו. העיתונאי האוקראיני אלכס פרושוטה צייץ: "אני בהלם! כן, לורנזו היה נהדר בפלייאוף, אבל שיחק מתחת לרמתו במשך רוב העונה, כשהתמודד עם פציעות". סולה נדהם מהקיפוח של מלך הסלים של היורוליג, שלא נכלל באף חמישייה: "איפה מרקוס הווארד??? אני לא מבין כלום. כמה קל היה להכניס אותו במקום לורנזו בראון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully