וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הסמל הבא שצפוי לחתום על הארכת חוזה בריאל מדריד

אחרי ואלוורדה, ויניסיוס ורודריגו, הבלאנקוס מתכוונים להודיע בקיץ על המשכיותו של אחד השחקנים הבכירים במועדון. כל הפרטים

חגיגות האליפות של ריאל מדריד, 2024/יוטיוב

ריאל מדריד הודיעה במהלך העונה הזו על הארכת החוזים של פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ורודריגו. השם הבא שעמו אמורים הבלאנקוס לחדש את ההתקשרות הוא זה של דני קרבחאל - כך פורסם היום (שני) ב-"Relevo".

קרבחאל חתום עד תום העונה הבאה, אבל כבר מאז חג המולד מתכוונים מקבלי ההחלטות בריאל מדריד להאריך את ההסכם עם המגן הימני, שבמשחקים רבים העונה ענד את סרט הקפטן ובעונה הבאה יחזיק בו באופן בלעדי מאחר שנאצ'ו, ראש הקבוצה מאז המעבר של קארים בנזמה לערב הסעודית, צפוי בעצמו לעזוב בקיץ הקרוב אחרי 13 עונות בלבן.

בספרד נכתב שהחוזה החדש של קרבחאל אמור להיות ליותר משנה אחת, בשונה מהנוהל בריאל מדריד ברוב המקרים של שחקני מעל גיל 30. השחקן בן ה-32 עשוי לקבל הצעה לחוזה של 1+1, כלומר שהעונה השנייה תהיה בכפוף לאופציה. מבחינתו, המטרה תהיה להמשיך לשחק ברמות הכי גבוהות כדי להגיע בכושר שיא למונדיאל 2026.

דני קרבחאל במצעד חגיגות האליפות של ריאל מדריד. Diego Souto, GettyImages
לבן לעוד הרבה זמן. דני קרבחאל/GettyImages, Diego Souto

קרבחאל, שזכה חמש פעמים בליגת האלופות עם ריאל, עשוי להשתוות לאגדת המועדון, פאקו חנטו, אם יזכה בגביע אירופה שישי בגמר מול בורוסיה דורטמונד ב-1 ביוני. יחד איתו יוכלו להגיע להישג הנדיר הזה טוני קרוס, לוקה מודריץ' ונאצ'ו.

במועדון מודעים לכך שקרבחאל לא יפזול החוצה, גם אם ירשום טורניר יוצא מן הכלל ביורו הקרוב במדי נבחרת ספרד, ולכן עדיין לא פנו אליו רשמית עם הצעה וינהלו את המגעים ללא חיפזון. יתרה מכך, בריאל מדריד חושבים אסטרטגית ומעדיפים שההכרזה על ההמשכיות של קרבחאל תתרחש במהלך הפגרה, לאור העובדה שהמועדון ייאלץ "להודיע על פרידות כואבות". אם הדברים נכונים, ייתכן שההערכות לפיהן קרוס ומודריץ' עשויים להמשיך לעונה נוספת - יתבררו כשגויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully