וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק וברונסון נראים תשושים ופצועים: "פשוט להקיא"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 8:50

אינדיאנה הביסה את הניקס ב-32 הפרש והשוותה את הסדרה ל-2:2, הסגל החסר של ניו יורק מתפרק וברונסון לא פוגע: "אין רחמים, אין תירוצים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

תוכנית המשחק של אינדיאנה הייתה ברורה: לעשות כל שביכולתם כדי לשחוק את הניקס הפצועים והעייפים, ולשים דגש על ג'יילן ברונסון. זה עבד. הפייסרס פירקו את ניו יורק 89:121 והשוו את הסדרה ל-2:2, וכעת נראה שהתחוללה תפנית בסדרה, והרוח נושבת בגבם של שחקני אינדיאנה.

אהרון נסמית' שמר בפיזיות על ברונסון ותסכל אותו, כשאינדיאנה מנסה להשתמש ביתרון העומק שלה כדי לשחק במהירות, לנסות להריץ את הניקס עד אפיסת כוחות ולנצל את הסגל החסר שלה. אבל זה היה מעבר לזה. הפייסרס צלפו ב-57 אחוז מהשדה וקלעו 14 שלשות. הניקס נראו איטיים וכבדים, ודונטה דיווינצ'נזו קלע רק ב-3 מ-17 במהלך חמשת הרבעים האחרונים שלו. מה צריך לעשות מאמן הניקס, נשאל הפרשן סטיבן איי סמית' בהפסקה, וענה: "הדבר הראשון שהייתי עושה זה יוצא מחגר האמבטיה אחרי שסיימתי להקיא מאיך שהקבוצה שיחקה, זה היה נוראי".

טייריס הליברטון, אינדיאנה פייסרס. רויטרס
איזה אנרגיות .הליברטון ואינדיאנה/רויטרס

בנוסף, ג'וש הארט הודה שהוא מרגיש עייף לאחר ששיחק את 10 הרבעים הראשונים של הסדרה ללא הפסקה. אחרי המשחק השלישי נשאל על הנוש א ואמר ש"יש אנשים שעובדים במכרות, הם עובדים באמת קשה, אנחנו רק משחקים כדורסל" - אבל הפעם נשמע אחרת. "אני אמור להיות איש האנרגיה של הקבוצה ולא עשיתי כלום", אמר הארט, שסיים עם רק שתי נקודות ושלושה ריבאונדים. "לא נתתי כלום. זה עליי".

אבל המפתח הוא עדיין ברונסון. הוא סיים את הרבע הראשון עם נקודה אחת ו-0 מ-5 מהשדה, כשניו יורק נקלעה לפיגור 20 נקודות בסיומו. "לא הרבה שחקנים עשו קפיצה כמוהו ואני חושב שאנחנו פשוט צריכים לגרום לו לעבוד כמה שיותר ולנסות להפעיל מולו כמה שיותר אנרגיה", אמר טי.ג'יי. מקונל, "פשוט צריכים להמשיך לנסות להקשות עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במהלך שני המשחקים האחרונים, ברונסון קולע רק ב-9 מ-27 מול נסמית'. מעבר לכאבים ברגל, הוא נראה עייף, והחטיא 10 זריקות ג'אמפ שוט ממרחקים קצרים. כמו כן, המעקב מראה שהוא קופץ 2.5 אינץ' נמוך יותר בזריקות שלו מהממוצע שלו לאורך העונה. הוא קלע 18 נקודות ביום ראשון אבל רק 6 מ-17 מהשדה. הוא קלע רק 16 מ-42 בסך הכל במשחקים 3 ו-4 מול האנרגיות המחודשות של הפייסרס.

"אנחנו יכולים לדבר על רגליים רעננות יותר ואת כל הרחמים והתירוצים שאנחנו רוצים", אמר ברונסון. "כן, אנחנו קצרים, אבל זה לא משנה כרגע. יש לנו מה שיש ואנחנו צריכים להתקדם עם זה... אין תירוץ. אין שום תירוץ. אם נפסיד, נפסיד עם מה שיש".

אייזיאה הרטנשטיין, שחקן ניו יורק ניקס מול אינדיאנה. רויטרס
נפגע אך צפוי לשחק. הרטנשטיין/רויטרס
ג'יילן ברונסון על ספסל ניו יורק ניקס. GettyImages
אין זמן להתבכיין. ברונסון/GettyImages

הניקס כבר איבדו את מיטשל רובינסון בגלל פציעה בקרסול, ואו-ג'י אנונובי נעדר משני המשחקים האחרונים ונראה יחמיץ גם את משחק 5 בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. הניקס מתחילים להראות סימני שחיקה. "אנחנו מאוכזבים", אמר מאמן הניקס, טום ת'יבודו. "והעניין הוא שלא יכול להיות לנו הנגאובר, אנחנו צריכים לתקן את זה ואנחנו צריכים לבוא עם רצון ונחישות להגיב למה שקרה. הקבוצה הזאת ידעה להגיב כל השנה, אז לזה אנחנו מצפים. להיות מוכנים לצאת לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully