וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה, אל תפתח ציפיות: הדראפט לא יעשה מהפך בוושינגטון

בחירה שנייה בדראפט תביא לשדרוג? בארה"ב מנתחים: לוויזארדס יש זמן, הם לא מחפשים כוכב שיביא אותם לפלייאוף אלא צעיר מבטיח בראייה לטווח ארוך. אלה המועמדים

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

אחרי עונת ה-15:67 של וושינגטון וויזארדס, הגיעה סוף סוף ה"תמורה" לעמלם ולכישלונם, כאשר הקבוצה זכתה בבחירה מספר 2 בדראפט ה-NBA שייערך בחודש הבא, מקום אחד אחרי אטלנטה הוקס שיבחרו ראשונים.

אבל אוהדי הקבוצה יודעים שגם הבחירה הזאת לא תעשה את המהפך שהם מקווים לו ויהפוך את וושינגטון לקבוצת פלייאוף. נפעם אין בדראפט שחקנים עם עתיד מבטיח כפי שהיו בדראפט אשתקדף כמו ויקטור וומבניאמה, ברנדון מילר וסקוט הנדרסון, אבל ב"וושינגטון פוסט" מנתחים: "עבור הוויזארדס, זו לא בעיה. נשיא המועדון מייקל ווינגר והג'נרל מנג'ר וויל דוקינס לא מחפשים שחקן מרכזי שיסחוף את הקבוצה בעונה הבאה; הם מנסים לארגן את הסגל שלהם עם כמה שיותר כישרונות צעירים. אם השחקנים האלה צריכים זמן להתפתח, אז כך יהיה. המשאב היחיד שיש לוויזארדס בשפע הוא זמן". כלומר, אין בקבוצה לחץ לנצח, ועם המבט קדימה, לטווח הארוך, אף אחד לא יופתע אם גם העונה הבאה תהיה עונה לא תחרותית.

אז במי וושינגטון תבחר? על פי הניתוח ב"פוסט", ישנם כמה מועמדים. עם כל הכבוד לצירופו של מארווין באגלי, וושינגטון צריכה כוח בצבע, מאז ששחררה את דניאל גאפורד. להלן ארבעה מועמדים.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
שינוי גדול לא יהיה. אבדיה/רויטרס

אלכסנדר סאר (Perth Wildcats)

סאר, לו מלאו 19 באפריל, עשוי להיות השקעה אידיאלית לטווח ארוך עבור וושינגטון, לצד בן ארצו הצרפתי בילאל קוליבאלי, בזכות גודלו, האתלטיות ויכולת ההגנה שלו. הוא בילה שתי עונות עם Overtime Elite באטלנטה לפני שנסע ל-NBL של אוסטרליה בעונה החולפת, שם הראה את הפוטנציאל שלו. הוויזארדס לא זקוקים בדחיפות לקלעים או רכזים, אלא לכוח בצבע והגנה.

עוד בוואלה!

אחרי וומבניאמה: הכירו את הצרפתי שמועמד להיבחר ראשון בדראפט 2024

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת הנוער של צרפת אלכסדר סאר. אתר פיב"א, אתר רשמי
שחקן נבחרת הנוער של צרפת אלכסדר סאר/אתר רשמי, אתר פיב"א

מטאס בוזליס (G League Ignite)

בוזליס, 19, נולד באזור שיקגו להורים ששניהם היו שחקני כדורסל בליטא מולדתם. בגובה 2.08 מטר, הוא העמיד ממוצעים של 14.3 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בעונה החולפת עם G League Ignite, שם הוא בחר לשחק לאחר שוויתר על הצעות ממכללות, כולל דיוק וקנטקי.

זכארי ריזאשה (JL בורק)

צרפתי אחר שיכול להגיע לוויזארדס הוא ריזאשה בן ה-19, בנו של סטפן, שחקן העבר, שנחשב לאחד הכוכבים העולים המולדתו, עם עתיד מבטיח, ובוגבה 2.08 מטר נחשב לפורוורד מגוון שמראה ניצוצות גם בהגנה וגם בהתקפה.

שחקני מכללת קונטיקט אדאמה סאנוגו, דונובן קלינגן חוגגים. רויטרס
גיים צ'יינג'ר? קלינגן/רויטרס

דונובן קלינגן (קונטיקט)

אחרי שהוליך את קונטיקט לאליפות המכללות, קלינגן (20, 2.18 מטר) חיזק את מעמדו כשהוכיח שהוא עומד במשימה לשמור על סנטר גדול יותר ודומיננטי (זאק אדיי מפרדו, שגבוה ממנו ב-6 ס"מ) - וגם שהוא קשוח עם זריקה טובה. אבל אם הוויזארדס מחפשים לפני הכל אופי, מנהיגות ו-ווינריות, ייתכן שקלינגן הוא האיש הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully