וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני טוען: שחקני יונייטד לא באמת פצועים, הם רק לא רוצים לשחק

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 7:12

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד בהאשמה חריפה: חלק מהשחקנים הפצועים למעשה כשירים ומעדיפים לשבת בחוץ. טן האח: "לאמן העונה את יונייטד זה כמו לשחות בידיים קשורות"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט1

אריק טן האח טוען שלאמן השנה את מנצ'סטר יונייטד זה כמו "לשחות עם הידיים קשורות מאחורי הגב", אחרי שקבוצתו הפסידה לארסנל 1:0 באולד טראפורד, רשמה שיא הפסדים לעונה והסתבכה במאבק על אירופה.

שער ניצחון של ליאנדרו טרוסאר העלה את ארסנל לראש טבלת הפרמיירליג לקראת השבוע האחרון של העונה, בעוד יונייטד נותרה עם ניצחון אחד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות - ום הוא מול שפילד יונייטד שירדה ליגה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. GettyImages
עוד ערב מתסכל. טן האח/GettyImages

טן האח שוב נאלץ להציב את הקשר קאסמירו במרכז ההגנה עקב מכת הפציעות הקשה, בעוד ברונו פרננדש, מרכוס רשפורד, הארי מגווייר ומייסון מאונט הם רק חלק מהנעדרים, ברשימה ארוכה שכוללת גם את לוק שואו, רפאל וראן, ליסנדרו מרטינז ועוד.

"כל מאמן תמיד יכול לעשות דברים טוב יותר, אבל אני שנתיים כאן והיה לי רק פעם אחת סגל שחקנים מלא, ואי אפשר להתקדם בקבוצה עם כל כך הרבה פציעות", אמר טן האח. "זה כמו לשחות עם הידיים קשורות מאחורי הגב. אתה צריך לשמור את הראש מעל המים ואנחנו מנסים לעשות את זה.

"זה לא צריך להיות ככה, אבל אני חוזר לכל הבעיות שיש לנו ואז אתה מנתח את הביצועים. אתה צריך לראות שהיינו תחרותיים, אבל זה לא מספיק, כמובן; אנחנו צריכים לנצח, אנחנו צריכים לנצח בכל משחק. אבל כרגע אנחנו לא בעמדה הזו ובטח לא בקבוצה הזו עם הפציעות".

יונייטד יכולה לחתום על העפלה לליגה האירופית עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי בהמשך החודש. מסלול נוסף למפעל האירופי השני בחשיבותו יהיה לנצח את ניוקאסל שבמקום השישי באולד טראפורד ביום רביעי לקראת סוף השבוע האחרון, אבל צ'לסי שבמקום השביעי יכולה גם להוביל את יונייטד למקום בליגה האירופית בהתאם לתוצאות.

טן האח אמר שזה יהיה הרסני עבור יונייטד להיעדר לגמרי ממפעל אירופי בפעם הראשונה זה 10 שנים. "זה יכול להיות מאוד מזיק", אמר. "זה המצב שבו אנחנו נמצאים, אבל בכל זאת אנחנו יכולים להגיע לשם. יש לנו הזדמנויות לקחת אותן ולהילחם, גם כשהבעיות מסיביות, כולם יודעים את זה. אנחנו צריכים להיות ראויים לזה, במיוחד האוהדים, הם רואים שהקבוצה צריכה גיבוי ותמיכה, אז אנחנו מאוחדים וזה טוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן העבר וויין רוני. GettyImages
"זה עלבון ענקי". רוני/GettyImages

מאוחדים? הפרשן ושחקן העבר וויין רוני תקף את ההופעה של יונייטד, טען ש"זו קבוצה של אינדידואלים, לא מאוחדת", ויצא בהאשמה חמורה - כשטען שחלק מהפצועים ביונייטד כשירים לחזור לשחק אבל בוחרים שלא. "חלק מהשחקנים האלה יכולים לשחק, 100 אחוז", אמר רוני בנחרצות, "בגלל שהם סובלים מקצת כאבים, קל לשחקנים להישאר בחוץ ולחזור לקראת גמר הגביע ולקראת היורו. ראיתי דברים כאלה לאורך הקריירה שלי. השחקנים הפצועים האלה כרגע לא מואשמים בהפסדים והכל נופל על המאמן.

"אני חושב שהשחקנים צריכים לבדוק את עצמם, כי אם המאמן שלך מתראיין ומדבר על הגישה, והגישה של השחקנים היא לא לשחק במנצ'סטר יונייטד, זה עלבון ענקי. נראה שיש שחקנים שרק מחכים שהעונה תיגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully