וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סגירת מעגל סוחטת דמעות: דפורטיבו לה קורוניה עלתה ליגה

הקפטן לוקאס פרס, ששילם חצי מיליון יורו כדי לרדת שתי ליגות ולשחק בקבוצתו האהודה, קבע 0:1 על ברצלונה ב' והעלה את "דפור" לליגת המשנה אחרי ארבע שנים. צפו בשער ובקבלת הפנים המרגשת של האוהדים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט1

אחרי שנים אחרי הירידה, דפורטיבו לה קורונה הבטיחה הערב (ראשון) את חזרתה לליגת המשנה בכדורגל הספרדי. "דפור" ניצחה 0:1 את קבוצת המילואים של ברצלונה שממוקמת שנייה בטבלה, וכך פתחה פער של שבע נקודות ממנה כשנותרו רק שני מחזורים לסיום הסיבוב השני.

כמה סמלי שאת שער הניצחון כבש לא אחר מהקפטן לוקאס פרס בן ה-35, בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-57. פרס, יליד לה קורוניה ואוהד דפורטיבו, שיחק במדי הקבוצה בעבר - כולל בעונה האחרונה בלה ליגה. בינואר אשתקד, כשהשתייך לקאדיס מהליגה הבכירה, הוא שילם מכיסו כמעט חצי מיליון יורו כדי להתיר את חוזהו, לרדת לליגה השלישית ולחתום בדפורטיבו לה קורוניה. היום הוא העלה אותה לליגת המשנה.

כזכור, עד לפני שש שנים לה קורוניה עוד שיחקה בליגה הראשונה בספרד, ומדובר במועדון שמחזיק בארון תואר אליפות משנת 2000 ושני גביעי המלך, האחרון ב-2002, כאשר לפני 20 שנים דפורטיבו הופיעה בחצי גמר ליגת האלופות.

השער של לוקאס פרס שהעלה את דפורטיבו לה קורוניה ליגה

כך קיבלו האוהדים את אוטובוס שחקני "דפור"

עליית השחקנים למשחק

כ-32,000 אוהדים מילאו את אצטדיון הריאזור וראו את הכחולים-לבנים שמים קץ לקדנציה בת ארבע שנים בליגה השלישית. עוד לפני שפרס וחבריו שמו את החותמת הסופית לעלייה, הקהל סיפק אווירה בלתי נשכחת בקבלת הפנים לאוטובוס הקבוצה מחוץ לאצטדיון וגם בתפאורה שהוצגה בעליית השחקנים לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully