וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' הפסיד וחשף נזק מפגיעת הבקבוק: "סחרחורת, בחילה, דם"

טאבילו הצ'יליאני (29) הימם את המדורג ראשון בעולם בסיבוב ה-3 בטורניר רומא, ניצח 2:6, 3:6 תוך 68 דקות בלבד ועלה לשמינית גמר מאסטרס 1000 בפעם השנייה בקריירה: "מנסה להתעורר". ג'וקוביץ': "הרגשתי שונה, צריך להיבדק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

אם ההדחה של רפאל נדאל אתמול (שבת) התקבלה בהבנה לאור מצבו הפיזי הרעוע של הספרדי, היום כבר קיבלנו סנסציה רצינית. נובאק ג'וקוביץ' סיים את דרכו בטורניר רומא בסיבוב השלישי, אחרי הפסד לאלחנדרו טאבילו הצ'יליאני שרשם את ניצחונו הגדול ביותר בקריירה. המדורג 29 בעולם גבר על הטניסאי הבכיר בסבב תוך שעה ושמונה דקות בלבד, 2:6, 3:6 במפגש הראשון אי פעם בין השניים.

טאבילו שבר את ההגשות של ג'וקוביץ' ארבע פעמים ולא איפשר לסרבי הזדמנויות שבירה כלל. הצ'יליאני בן ה-26 העפיל לשמינית גמר טורניר מאסטרס 1000 בפעם השנייה בלבד בקריירה, אחרי שעשה זאת באינדיאן וולס בשנה שעברה. יריבו הבאה יהיה קארן חצ'אנוב הרוסי, שניצח מוקדם יותר 2:6, 4:6 את פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי.

הטניסאי הצ'יליאני אלחנדרו טאבילו. רויטרס
גם הוא בקושי האמין. טאבילו אחרי הניצחון/רויטרס

"אני רוצה לברך את טאבילו", אמר נולה בסיום, "זו הפעם הראשונה שאני משחק מולו והוא שחקן נהדר ואיכותי. לא הצלחתי להיכנס למשחק, הייתי אאוט לגמרי". כזכור, ביום שישי הוא חטף בקבוק בראש כאשר חתם למעריצים, כשלאחר מכן המארגנים חשפו שמדובר בבקבוק שנפל בטעות ופגע לו בראש. למחרת הוא התבדח על העניין והגיע לאימונים עם קסדה, אבל היום כבר עף. כאשר נשאל האם תקרית הבקבוק השפיעה עליו ענה: "זה היה בלתי צפוי כמובן, אפילו לא הסתכלתי למעלה. ואז הרגשתי מכה חזקה מאוד בראש. זה באמת השפיע עליי מאוד. אחרי זה קיבלתי את הטיפול הרפואי. עברה חצי שעה, שעה של בחילות, סחרחורות, דם, הרבה דברים שונים. הצלחתי לישון בסדר. היו לי כאבי ראש. למחרת או אתמול היה די בסדר, אז חשבתי שזה בסדר. אולי זה בסדר. אולי זה לא. כלומר, איך שהרגשתי היום על המגרש היה ממש כמו שחקן אחר שנכנס לנעליים שלי. רק בלי קצב, בלי קצב, בלי איזון כלשהו בכל מכהה. זה קצת מדאיג. אעבור בדיקות ונראה".

טאבילו, שרשם ניצחון ראשון בקריירה על שחקן טופ-10, ערך ראיון בסיום על המגרש, ונשאל: "ה אמיתי. ניצחת עכשיו את ג'וקוביץ' על המגרש המרכזי ברומא". המנצח ענה: "זה מדהים. הגעתי לפה והסתכלתי סביב ורק רציתי לספוג את האווירה, להעריך מה קורה פה. עכשיו אני מנסה להתעורר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' אחרי ההפסד בטורניר רומא. רויטרס
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' אחרי ההפסד בטורניר רומא/רויטרס

גם גריגור דימיטרוב עלה היום לסיבוב הרביעי, עם ניצחון 6:7(3), 3:6 על טרנס אמטאן. סשה זברב יקווה להצטרף יותר מאוחר כשיתמודד מול לוצ'אנו דארדרי.

בנשים, ארינה סבאלנקה הכניעה 4:6, 2:6 את דיאנה יאסטרמסקה ומריה סקארי הדיחה את אנחלינה קלינינה עם ניצחון 6:7(4), 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully