וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער ה-11 של ביברס נאתכו, גלוך בישל ומאבק האליפות נפתח

קפטן פרטיזן כבש (41) ב-0:3 הביתי על מלדוסט. קשר זלצבורג הכין את השלישי ב-1:5 על הארטברג והפער משטורם גראץ צומק לשתי נקודות, מחזור אחד לתום העונה. אליאל פרץ כבש ובישל, בישול גם לחלאיילה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

ביברס נאתכו כבש הערב (ראשון) את שערו ה-11 העונה בליגה הסרבית, כשפרטיזן בלגרד ניצחה 0:2 בבית את מלדוסט לוצ'אני וחזרה למקום השני אחרי רצף רע שבו השיגה נקודה אחת בלבד מ-15 אפשריות. בדקה ה-41 קפטן נאתכו החל במהלך ואחרי סדרת מסירות קיבל בחזרה מאלדו קאלולו וכבש בשמאל תוך כדי גלישה. תחילה השער נפסל בטענה לנבדל, אבל בדיקת VAR הובילה לאישורו. במאזנו של נאתכו 11 שערים ושבעה בישולים, והוא רחוק גול אחד מהשוואת שיאו האישי, אותו כבר קבע פעמיים מאז הגיע לפרטיזן ופעם אחת גם במדי צסק"א (2014/15). מלך השערים סלדאניה הכפיל שתי דקות לסיום עם ה-17 שלו העונה ואז פינה מקום למחליף סאמד בז'דאר שחתם את התוצאה (90+3). נאתכו לא הוחלף הפעם.

* עומרי גלזר פתח בשערה של הכוכב האדום בלגרד וספג פעמיים, אבל זה לא מנע מאלופת סרביה לנצח 2:3 ולהגיע ל-90 נקודות - 16 יותר מיריבתה העירונית. ומי זוכר שהיה מאבק על התואר עד לא מזמן. שריף אנדיאיי כבש צמד (19 ו-29) ופיטר אולאינקה שבישל לו את השני הכין גם לוואנג אין-בום (35), כשמנגד ואסילייה ג'וריץ' הבקיע מהאוויר לרשת של גלזר (24) ו-וואג'די סאלי צימק אחרי בלגן בהגנה (38).

צפו בשער של ביברס נאתכו

* אוסקר גלוך, מלך הבישולים בליגה האוסטרית, הכין בפעם ה-10 העונה כשרד בול זלצבורג הביסה 1:5 את הארטברג בחוץ והצליחה לדחות את הכרעת האליפות למחזור הסיום. רוקו שימיץ' (11) וקארים קונאטה (27) סידרו יתרון 0:2, הארטברג צימקה מרגלי דוניס אבדיאי (41) ואז גלוך שלח כדור ארוך, הבלם החליק וסקו קויטה הקפיץ מעל השוער והמשיך פנימה (45). קונאטה השלים שלושער (50 ו-79) וגלוך הוחלף בדקה ה-75, בדיוק כשבמשחק המקביל נשרק פנדל לחובת שטורם גראץ שספגה את ה-2:2 מלאסק לינץ ולא השכילה להבטיח את האליפות הרביעית בתולדותיה (והראשונה מאז 2011).

שטורם, שגם זכתה בגביע האוסטרי בתחילת החודש, עדיין מקדימה בשתי נקודות את זלצבורג, אלופת 10 השנים האחרונות, ובמחזור האחרון תצטרך לנצח בבית את אוסטריה קלגנפורט. הכוכב הגאורגי אוטאר קיטיישווילי, שהבקיע צמד עבור המוליכה, ראה צהוב תשיעי שימנע ממנו לשחק בשבוע הבא. זלצבורג תחתום עונה בבית מול לאסק שכאמור נתנה לה תקווה הערב. אם השתיים יסיימו בשוויון נקודות (במקרה בו שטורם תעשה תיקו וזלצבורג תנצח) אז הניקוד טרום הקיזוז הוא שיכריע ואז זלצבורג תהיה אלופה בפעם ה-11 ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הבישול של אוסקר גלוך

* אחרי השלושער במחזור הקודם, אליאל פרץ הוסיף שער נוסף כשאפולון לימסול הביסה 1:4 בבית את אותלוס בפלייאוף התחתון בקפריסין. פרץ בישל תחילה בדקה ה-16 לצ'יליאני אנג'לו סגאל ואז כבש בדקה ה-49 את השמיני שלו בליגה העונה, לפני שהוחלף בדקה ה-78. זקאקיו, ללא יגאל בקר אבל עם רון רובין שנכנס בדקה ה-88, סיימה ב-1:1 אצל נאה סלאמינה.

* רועי קהת הוחלף בדקה ה-90 בניצחונה הביתי של סומגאיט 1:2 על סבאיל, אצלה ניר ברדע השלים משחק מלא וידין לוגסי לא היה בסגל. הניצחון החזיר את סומגאיט אל המקום השני שמעניק כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, שני מחזורים לתום העונה באזרבייג'אן.

* עוד באזרבייג'אן: אחרי הצמד במחזור הקודם, אוסמה חלאיילה הוסיף בישול במדי גבאלה, שניצחה 0:2 את סבאח באקו המחזור ה-34. גבאלה כבר ירדה ליגה מזמן, אבל החלוץ הישראלי המשיך לשפר את מספריו ובדקה ה-33 השתלט על כדור עם הגב לשער והכין לאיוב אלאך הבלגי שבעט מ-16 מטרים פנימה. חלאיילה הוחלף בדקה ה-88 ובמאזנו העונה שמונה שערי ליגה ושישה בישולים.

* עומרי גנדלמן שיחק היום 32 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של גנט 1:0 ללובן בפלייאוף האמצעי בבלגיה. המשחק חסר חשיבות מבחינת גנט, שהבטיחה את המקום הראשון בבית שמעלה אותה לפלייאוף על הכרטיס האחרון לקונפרנס ליג (מול מי שתיפול מהפלייאוף העליון). יש לה עוד שני משחקים חסרי חשיבות עד שזה יקרה.

* רמזי ספורי חזר מהרחקה והשלים 90 דקות בהפסד החוץ של אנטליאספור 3:1 אצל קסימפאשה במחזור ה-36 בליגה הטורקית. קבוצתו ממשיכה בנסיגה שלה עם שלושה הפסדים רצופים שמציבים אותה במקום ה-10.

* לידור כהן השלים 90 דקות בתבוסה של טראט 5:0 אצל בנגקוק יונייטד, במשחק שלמעשה חרץ את גורל קבוצתו בליגה התאילנדית הבכירה. טראט נמצאת במקום ה-15 מתוך 16 ורחוקה שש נקודות מחוף מבטחים, כשמול אחת היריבות יש לה נחיתות במפגשים הישירים (שובר השוויון הראשון) ומול השנייה נחיתות משמעותית בהפרש השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully