וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע ללאומית: מ.ס. דימונה ושמשון תל אביב בגמר המחוז הדרומי

הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה 0:2 את ירמיהו חולון ותפגוש את שמשון, שגברה באותה תוצאה על מודיעין. המנצחת בגמר, תפגוש את המנצחת בגמר הצפוני

הפועל כפר שלם והפועל רעננה כבר עלו מזמן לליגה הלאומית, אבל האם תהיה קבוצה נוספת מליגה א' שתצטרף אליהן בעונה הבאה? היום (ראשון) נפתח פלייאוף ההעפלה לליגה הלאומית עם שני משחקים במחוז הדרומי. שמשון תל אביב ניצחה 0:2 את עירוני מודיעין ותפגוש בגמר המחוז את מ.ס. דימונה שניצחה באותה תוצאה את ירמיהו חולון. שתי המנצחות ייפגשו בגמר המחוז, כאשר המנצחת בגמר תפגוש את המנצחת בגמר המקביל שייערך במחוז הצפוני. הקבוצה שתשרוד את המסע המפרך הזה ותנצח בגמר בין המחוזות, תזכה לפגוש את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית למשחק אחד שבו המנצחת תשחק בלאומית והמפסידה בליגה א'.

אליאור משעלי שחקן הפועל פתח תקוה לפני אופק פישלר שחקן מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
ישחקו ביחד בלאומית בעונה הבאה? אליאור משעלי במדי הפועל פתח תקוה במאבק עם אופק פישלר/מאור אלקסלסי

עירוני מודיעין - שמשון תל אביב 2:0

שמשון תל אביב הגיעה למשחק הזה כסוג של אנדרדוג, אבל השיגה ניצחון מתוק מאוד מבחינתה ששומר על חלום העלייה ללאומית בחיים. ירין מוגרבי המחליף בישל לאור גרינברג שכבש שער דרמטי בדקה ה-82. מודיעין תקפה בחמת זעם, אבל אביחי דהן רשם כמה הצלות ובדקה ה-12 (!) של תוספת הזמן, כשכל מודיעין יצאה קדימה כולל השוער, מוגרבי קיבל כדור במתפרצת ומול שער ריק כבש את השער הקל וגם המתוק בקריירה שלו.

מ.ס. דימונה - ירמיהו חולון 0:2

בניגוד למשחק המקביל, הפעם הפייבוריטית הברורה גם ניצחה ותפגוש את שמשון תל אביב למשחק על הזכות לפגוש את מנצחת המחוז הצפוני. אליאור משעלי, החלוץ הוותיק שכבר רשם כמה קדנציות בלאומית, כבש את הראשון לדימונה כבר בדקה ה-17. חולון ניסתה להגיב, אבל מיעטה לסכן את השער וגיל חדד העניש (83) עם בעיטה שטוחה מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully