וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בלגיה: "במועדון כמו מילאן אתה יודע עם מה צריך להתמודד"

דומניקו טדסקו דיבר על נבחרת איטליה לקראת היורו, החמיא ללוקאקו ("עומד בלחץ בצורה נהדרת") והתייחס לשמועות על חתימה במילאן

תקציר גומלין חצי גמר הליגה האירופית: באייר לברקוזן - רומא 2:2/ספורט1

בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט" דיבר מאמן נבחרת בלגיה דומניקו טדסקו לגבי מעבר אפשרי למילאן, על העונה של רומלו לוקאקו ועל הסיכויים של נבחרת איטליה לזכות ביורו הקרוב.

"זה מורכב. הוא (לוקאקו) נחת ברומא ממש בתחילת העונה, התאמן עם קבוצת המילואים של צ'לסי, הוא עשה את כל ההכנות בלי לדעת מה ייצא ממנו" אמר טדסקו, "שמחתי מאוד כשגיליתי שהוא בדרך חזרה לאיטליה. וברומא הוא ישר הפך לדמות הטובה, זה קשוח עבור מישהו שעבר קיץ כזה. כשמחתימים אחד כמו רומלו, הציפיות גבוהות, אבל הוא עומד בלחץ בצורה נהדרת".

טדסקו שנולד באיטליה וגדל בגרמניה, נשאל על נבחרת איטליה והשיב: "האזורי תמיד מועמדים לזכייה בכל טורניר, והם תמיד יהיו. היכולת לנצח את המשחקים החשובים באמת ממש טבועה בהם". טדסקו גם סיפר בריאיון על ההשפעה האיטלקית על עבודתו: "אני מתייחס לשחקנים שלי כמו שהוריי התייחסו אליי. יש בזה משהו מאוד איטלקי".

שחקן רומא רומלו לוקאקו ליד שחקן יובנטוס ברמר. רויטרס
עומד בציפיות. לוקאקו במדי הג'אלורוסי/רויטרס

טדסקו ענה לגבי השמועות שרצות על כך שהוא מבוקש במילאן: "כרגע אני מרוכז ביורו הקרוב מעל הכל. אין לי איזה תכנון להמשך הקריירה, לא היה לי אף פעם, זה הכל תלוי בסיטואציות שיצוצו, אבל לא אכחיש שאני אוהב את הכדורגל האיטלקי ושגדלתי עם זה. אני לא מגיב על שמועות בגלל שיש יותר מדי כאלה, אין לי מושג איך להתחיל ואיך לסיים עם זה".

מאמן נבחרת בלגיה דיבר גם על הסיבות שהובילו לכישלון של שארל דה קטלארה במילאן: "אצטדיון פנטסטי, אבל הוא יכול להוות אתגר לשחקן חדש במקרים מסוימים. אם אתה מתחיל בצורה טובה, אתה נכנס לקצב ואז דברים הופכים קלים יותר, אבל אם אתה מתאמן כל השבוע ואז מקבל רק רגעים ספורים כדי להראות מה אתה שווה, זה נהיה קשוח. כשאתה חותם במועדון בסדר גודל מסוים (כמו מילאן), אתה יודע עם מה אתה צריך להתמודד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשחקים של נבחרת בלגיה ביורו 2024:


17.6, 18:00 | בלגיה - סלובקיה (פרנקפורט)
22.6, 21:00 | בלגיה - רומניה (קלן)
26.6, 18:00 | אוקראינה - בלגיה (שטוטגרט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully