וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדרמה באתונה, פנאתינייקוס רוצה "לגנוב" את כוכב מכבי ת"א

ביוון מתעקשים שהיוונים נחושים לצרף את לורנזו בראון: "מהטובים ביורוליג. במהלך הסדרה הירוקים גיבשו דעה מאוד חיובית עליו"

תקציר כדורסל ספרדי: ולנסיה - ריאל מדריד 93:99/ספורט1

על פי דיווחים חוזרים ונשנים ביוון ביממה האחרונה, פנאתינייקוס לוטשת עיניים לשחקן מכבי תל אביב, לורנזו בראון. העיתונאי טוליס קוציאס סיפר בתכנית המקוונת שלו ש"אני יכול לספר שיש גארד ש'משגע' את פנאתינייקוס והשם שלו עלה בהקשר של הגעה בקיץ - לורנזו בראון".

לבראון בן ה-33 יש חוזה במכבי תל אביב לעונה הבאה, והצהובים מחזיקים באופציה גם לעונת 2025/26. הוא אמור להשתכר קצת יותר מ-1.5 מיליון דולר בעונה הבאה, אבל בצל חוסר הוודאות והעובדה שרשם עונה פחות טובה מאשתקד - כבר הרבה זמן יש דיבורים על כך שייתכן שיעזוב. בחודשים האחרונים הופיעו דיווחים רבים על התעניינות מצד ריאל מדריד.

קוציאס שכותב בכמה אתרים ביוון ונחשב לעיתונאי כדורסל מוערך, הוסיף: "לבראון יש חוזה במכבי תל אביב, אבל יש עם זה כמה בעיות ויש תסריטים לפיהם כמה שחקני מפתח יעזבו אותה. ריאל מדריד בהחלט רוצה אותו, בגלל הדרכון הספרדי, אבל גם בגלל שהסגל שלה מזדקן".

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב לפני קוסטאס סלוקאס שחקן פנאתינייקוס. Giannis Dimitropoulos / Tourette Photography, אתר רשמי
בשנה הבאה ביחד? בראון וסלוקאס/אתר רשמי, Giannis Dimitropoulos / Tourette Photography

לפנאתינייקוס יש את אחד מהקווים האחוריים החזקים באירופה, אם לא החזק ביותר, עם קוסטאס סלוקאס וקנדריק נאן. יחד עם זאת, לוקה וילדוסה לא נספר על ידי המאמן ארגין עתמאן וגם התרומה של ג'ריאן גרנט לא גדולה. בראון בהחלט יכול להפוך את הירוקים לקבוצה חזקה אפילו יותר.

"מכבי תל אביב מאוד הקשתה על פנאתינייקוס בסדרת רבע הגמר, כשבראון משמש כמאסטרו של עודד קטש", כתבו הבוקר ב-in.gr, "בראון הוא אחד הגארדים הטובים ביורוליג בשנים האחרונות ולירוקים הייתה הזדמנות לחזות ביכולת שלו מקרוב. הם גיבשו דעה מאוד חיובית עליו במהלך הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully