וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר 10 חדש וכוכב העתיד: מטרות הרכש העיקריות של דקו וברצלונה

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שהמנהל הספורטיבי נחוש להחזיר למועדון את דני אולמו, לו הוא מייעד את התפקיד של מסי. גם ניקו וויליאמס על הכוונת

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי עונה מאכזבת במיוחד, ברצלונה כבר החלה בהכנות לעונה הבאה כשמי שאמון על הצד המקצועי הוא דקו שחקן העבר, שמונה למנהל הספורטיבי של המועדון. בתקשורת הקטלאנית מדווחים שדקו עובד בצמוד לצ'אבי והשניים סימנו שני מועמדים בכירים להצטרף: דני אולמו וניקו וויליאמס.

על פי הדיווח דקו מאוד מחזיק מאולמו, לו הוא מייעד את העמדה מספר 10 שנותרה מיותמת מאז העזיבה של הגדול מכולם ליאו מסי. אולמו שחקן מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות התקפיות ודקו ינסה להחתים אותו, אבל זה תלוי כמובן גם בלייפציג ובנכונות שלה למכור את שחקן נבחרת ספרד, שגדל בברצלונה.

עוד שחקן נבחרת ספרד שנמצא על הכוונת של דקו הוא ניקו וויליאמס. אחיו הצעיר של איניאקי וויליאמס, שמשתף עמו פעולה בבילבאו, חווה עונה נהדרת בספרד והוא מלך הבישולים של הבאסקים בליגה עם 10 כאלו. אלא שהמו"מ בין הצדדים נמצא בשלב ראשוני מאוד ובמקרה שלו ברצלונה תיתקל בתחרות מצידן של קבוצות פרמיירליג בכירות.

ניקו וויליאמס מתופקד בכנף בצד שמאל, כך שלא מן הנמנע שאם הוא יחתום, מי שישלם את המחיר וייאלץ לעזוב יהיה ראפיניה. זאת בעקבות התקציב המוגבל של הקבוצה של לאפורטה.

דני אולמו נבחרת ספרד. רויטרס
יחזור לברצלונה וילבש את מספר 10? דני אולמו/רויטרס

כך או כך, לפי "מארקה", ברצלונה נמצאת כרגע במצב שמוכר לה היטב - בו היא לא יכולה להשלים עסקאות גדולות, ממש כמו שקרה לו בקיצים האחרונים. "יש שמות גדולים על הפרק, אבל נכון להיום, ברצלונה לא יכולה להנחית אף אחד מהם", נכתב. "לצ'אבי יש שאיפות גבוהות, אבל המועדון עדיין בצרות כלכליות. אין ספק שיגיע חיזוק, אך ככל הנראה לא השמות הראשונים ברשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully