וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע המפותל של קניקובסקי בדרך לאליפות: "עכשיו הכל מתפוצץ"

12.5.2024 / 8:45

קשר מכבי תל אביב מרגיש את הצלחת מתקרבת, ונזכר בקשיים: "הגעתי למועדון ענק ובהתחלה לא עמדתי בציפיות. עכשיו אני רק מחכה למשחק ההכתרה". הזלזול בתקשורת? "כולם מספידים אותנו כל העונה, אנחנו שמים את הרעשים בצד". העתיד? "נהנה כאן מכל רגע"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

כמעט שלוש שנים חלפו מאז המעבר של גבי קניקובסקי למכבי תל אביב, וכעת הוא קרוב לסגור מעגל. הקשר הנמרץ שגדל במועדון, עזב אותו וחזר מהדלת הקדמית באוגוסט 2021, נמצא כפסע מזכייה באליפות ראשונה בקריירה, אחרי עונה אישית מצוינת בה ביסס את עצמו כשחקן מפתח.

עכשיו הוא כבר כמעט מרשה לעצמו להתפרק, ונזכר במסע הארוך והמפותל שלו לצלחת - מההשאלות בהפועל פתח תקוה והפועל עכו, דרך ההצטיינות במכבי נתניה, ועד סגירת המעגל המתקרבת במדי מכבי תל אביב, אולי בעונתו האחרונה במועדון.

"חיכינו לרגע הזה. עשינו צעד מאוד משמעותי לאליפות, סבלנו הרבה אבל עשינו תוצאה טובה במשחק מאוד קשה", סיכם קניקובסקי. "ידענו שנבוא לפה ועם הקהל שלהם ועם העניין הזה שהם חייבים לנצח, יהיה קשה. ידענו שכולם מדברים, כולם מספידים את מכבי כל העונה, אומרים 'הם לא פה', 'הם לא שם', אבל אמרתי גם לפני המשחק - אנחנו שמים את כל הרעשים בצד ומתקדמים. חושבים רק על מה שאנחנו צריכים לעשות".

כל העונה ניצחתם דרך ההתקפה. דווקא במשחק הכי חשוב, זה היה קודם כל ניצחון של ההגנה.

"לאורך כל העונה ההגנה התחלפה לא מעט פעמים וזה קצת קשה לשחקנים. היום כולם היו ביום טוב, וכיף לראות את זה. הלך קשה, אבל בסוף זה הכי מתוק".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג עם גבי קניקובסקי ליד דניאל טננבאום, אושר דוידה. מאור אלקסלסי
לא לוקח את זה כמובן מאליו. קניקובסקי חוגג אמש/מאור אלקסלסי

איך זה מרגיש עכשיו כשהצלחת מתקרבת?

"אני שנתיים במכבי, והיו רגעים קשים, לי במיוחד. אתה מגיע למועדון כזה גדול ומצפה למשהו מסוים, אבל פתאום אתה לא עומד בציפיות, ועכשיו כשזה קורה, זה פשוט מתפוצץ. אני רק מחכה למשחק בשבת נגד הפועל באר שבע".

דובר לא מעט העונה על השאיפה שלך לעבור לחו"ל בסוף העונה.

"אני באמת מתעסק בליהנות מהרגע הזה. יש עוד משחקים, ועד שזה לא גמור אני לא רוצה להתעסק עם העתיד שלי. אני לא חושב על זה כרגע. אם יהיו לי הצעות, אני אשקול אותן - אבל כרגע כל כולי במכבי תל אביב. אני נהנה מכל רגע, ומרגיש שזכות להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully