וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יעמוד על הקווים באנפילד? הצרה של קלופ לפני משחק הפרידה

מאמנה של ליברפול נמצא בסכנת הרחקה בעקבות צבירת צהובים, כשנוסף נגד אסטון וילה (ב', 22:00, ספורט1), ירחיק אותו ליציע במחזור הסיום: "אנסה הכל כדי לא להיות מעורב באף דיון עם השופטים"

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 2:4/ספורט1

עונת הפרידה של יורגן קלופ מליברפול קיבלה תפניות רבות לאורך החודשים האחרונים. מהרגע בו הודיע המאמן הגרמני כי יעזוב בתום העונה הנוכחית, המייטי רדס זכו בגביע הליגה, נאבקו על האפשרות לסיים עם קוודרופל, אך הודחו מהליגה האירופית, מהגביע האנגלי ויצאו כמעט רשמית ממירוץ האליפות שהפך לדו-ראשי בין ארסנל למנצ'סטר סיטי.

משחק הפרידה של קלופ יהיה במחזור הסיום ביום ראשון הבא (19.5, 17:00) נגד וולבס באנפילד, שסביר להניח שיכין למאמן האגדי שלהם פרידה ראויה עם תפאורה וטקס מרגש, אך עוד קודם לכן, ליברפול תבקר אצל אסטון וילה מחר (שני, 22:00, ספורט1) במשחק החוץ האחרון שלו שעשוי להיות גם האחרון של הגרמני על הקווים בכלל בליברפול.

מאמן האדומים צבר העונה שני כרטיסים צהובים, כשהכרטיס השלישי מונע השתתפות במשחק הבא, כך שאם יספוג צהוב בוילה פארק, הוא לא יוכל לעמוד על הקווים בפרידה שלו מאנפילד.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. Ryan Pierse, GettyImages
יזכה לפרידה כמו שצריך מאנפילד? קלופ/GettyImages, Ryan Pierse

"אני יודע כבר מזמן שזה המצב, לא זוכר אפילו מתי קיבלתי את הצהוב השני", צחק קלופ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אסטון וילה. "אני נהיה רגוע יותר עם השנים, זה יהיה מגניב אם אוכל לא לעשות שטויות. אני אנסה ממש הכל כדי לנסות לא להיות מעורב באף דיון עם השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully