וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר חזר לקבל דקות בפנרבחצ'ה, והוביל אותה לניצחון בהארכה

הישראלי שב עם קבוצתו לליגה אחרי ההעפלה לפיינל פור היורוליג, והיה הקלע המוביל עם 20 נק', 2 ריב', 5 אס' ו-3 חט' ב-112:116 על בורסאספור

תקציר כדורסל ספרדי: ולנסיה - ריאל מדריד 93:99/ספורט1

אחרי העלייה הדרמטית לפיינל פור היורוליג עם ניצחון 2:3 על מונאקו בסדרת הפלייאוף, פנרבחצ'ה של שארונאס יאסיקביצ'יוס וים מדר חזרה לזירה המקומית עם משחק השלמה מהמחזור ה-29 של הליגה הטורקית, והערב (שבת) היא ניצחה 112:116 בהארכה את בורסאספור, עם הצגה של הרכז הישראלי שחזר לשחק אחרי ארבעה משחקים על הספסל.

בכלל, מאז סוף חודש דצמבר מדר ממעט לקבל דקות תחת שאראס, אך כשזה קורה הוא מחזיר בדרך כלל בגדול, והערב זה התבטא עם 20 נקודות, 2 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-28 דקות וחצי על הפרקט, כשיחד עם אמין נואה, היה הקלע המוביל של פנר שנצמדה לאנאדולו אפס בטבלה.

בצרפת, נועם יעקב רשם 10 דקות וחצי בהן קלע 3 נקודות, קטף ריבאונד וחילק 3 אסיסטים ב-66:69 של וילרבאן על רואן, שהשאיר את הקבוצה של הגארד הישראלי במקום השלישי בטבלה עם ניצחון רביעי ברציפות.

ים מדר, פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
אחרי ארבעה משחקים שלא שותף, היה הקלע הבולט בניצחון הדרמטי של פנר. מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

סן קנטן של ווילי ריימן ויפתח זיו ניצחה את שטרסבורג 66:86 ועצרה את רצף ההפסדים. ריימן רשם 19 דקות, בהן קטף חמישה ריבאונדים, זיו עם 4 דקות וחצי בלבד וריבאונד בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully