וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של איש המדיה של בית"ר ירושלים נפל בעזה: "אוהב אותך תמיד"

סמ"ר אריאל צים ז"ל נהרג בצפון הרצועה. אחיו יעקב ספד: "אחי האהוב, אני לא מאמין שכאן הסיפור שלך נגמר. תישאר לעד בגיל 20"

תקיפות תשתיות טרור של חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

סמ"ר אריאל צים, שנפל בסוף השבוע בקרב בצפון רצועת עזה, היה אחיו של יעקב צים - איש המדיה והצלם של בית"ר ירושלים. בהודעה של המועדון נכתב הערב (שבת): "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אבל הערב לאחר היוודע דבר נפילתם של חמישה חיילי צה"ל בסוף השבוע. הצער עצום והכאב בלתי נתפס. אנו מחבקים את יעקב ומשפחתו, ובוכים איתם. נלווה אותם בכל דבר שיידרש. יהי זכרו וזכר הנופלים ברוך".

יעקב נפרד מאחיו בפוסט ב-X (לשעבר טוויטר) בו כתב: "אריאל, אחי הקטן, האהוב, אני לא מאמין שכאן הסיפור שלך נגמר. שלושה ימים לפני יום הזיכרון, 217 ימים לתוך המלחמה הארורה הזאת, חודשים על חודשים שבהם כל שיחה הכי קטנה איתך אני מסיים ב-'תשמור על עצמך' ו-'בלי שטויות שם'

"אריאל, אחי הקטן, האהוב, אני לא מאמין שכאן הסיפור שלך נגמר. שלושה ימים לפני יום הזיכרון, 217 ימים לתוך המלחמה הארורה הזאת, חודשים על חודשים שבהם כל שיחה הכי קטנה איתך אני מסיים ב-"תשמור על עצמך" ו-"בלי שטויות שם'.

"אחרי מספיק זמן מתחילים להאמין שהכל באמת יהיה בסדר. שאם שרדת את התמרון הראשון והשני, ועוד קו שוחק ועוד אימון, וכל פעם חזרת הביתה בריא ושלם קצת יותר עייף מהפעם הקודמת אבל עדיין אתה, אז שום דבר כבר לא יקרה לך. אבל המלחמה הזאת מסרבת להיגמר, ועכשיו אנחנו שילמנו את המחיר הכי גדול שיש.

"ראיתי כמה גדלת מאז הגיוס, בגוף ובנפש. כמה עברת וחווית, כל כך הרבה שפשוט לא היה לך מספיק זמן ומילים כדי לספר על הכל. רצית לעשות ולהתנסות המון אחרי השחרור, ואני הבטחתי לך שיהיה מספיק זמן לכל זה, ושאני אתמוך בך כשכל זה יגיע. ועכשיו - עכשיו אתה תישאר לעד בגיל 20 ולנו נשאר לזכור אותך ככה, בשיא שלך, אריה ג'ינג'י, בלתי עציר, שנלחם עד הסוף על כל דבר שהוא רוצה להשיג אני אוהב אותך אריאל. תמיד".

סמ"ר אריאל צים שנפל בצפון עזה. באדיבות המשפחה
סמ"ר אריאל צים שנפל בצפון עזה/באדיבות המשפחה
סמ"ר אריאל צים שנפל בצפון עזה. באדיבות המשפחה
סמ"ר אריאל צים שנפל בצפון עזה/באדיבות המשפחה

ההלוויה תתקיים מחר (ראשון) בשעה 11:00 בבית העלמין במודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully