וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.ז' כבר עוקצים את אמבפה: "בלעדיו יהיה כאן הרבה פחות אגו"

גורמים במועדון טוענים שאחרי הודעתו של אמבפה (שנשמרה בסוד) "יש בעיקר הקלה", ומשוכנעים: "העתיד בלעדיו יהיה ורוד יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

קיליאן אמבפה אפילו עוד לא הספיק לעזוב סופית את המועדון, אבל בפ.ס.ז' כבר מתחילים להטיל רפש ולבוא בהאשמות. גורם במועדון צוטט היום (שבת) כאומר לאתר "RMCSport" שבעקבות ההודעה של אמבפה על עזיבתו של המועדון בתום העונה, אחרי שבע שנים סוערות, "יש בעיקר הקלה".

"זה סופו של פרק ארוך בתולדות המועדון, אבל עכשיו נוכל לבנות קבוצה צעירה, ממושמעת, עם הרבה פחות אגו, ועם שחקנים שרוצים בהצלחת הכלל. העתיד בלעדי אמבפה ורוד יותר", אמר אותו גורם לעיתונאי לואיק טאנזי.

פ.ס.ז' "חסכה" כתוצאה מעזיבתו של אמבפה כ-225 מיליון יורו, כולל המשכורת השמנה שלו ובונוסים נוספים שיכול היה לקבל. על פי הדיווחים, הכסף שנחסך יושקע ברכישה של ארבעה-חמישה שחקנים צעירים מבטיחים, במטרה "לעשות מהפכה של ממש בסגל, ולבסס אותו על שחקנים צעירים".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
הלכלוכים החלו מהר מהצפוי. אמבפה/GettyImages

כידוע, היחסים בין אמבפה לחלק מבכיר פ.ס.ז', בדגש על הנשיא נאסר אל חלאיפי, רעועים למדי בחודשים האחרונים. למעשה, על פי הדיווחים בצרפת, אמבפה שמר בסוד את העובדה שהוא עומד לפרסם את הסרטון בו בישר על עזיבתו, ורק מספר מצומצם של שחקנים, אוהדים אנשי צוות במועדון ידע על כך.

"במועדון הופתעו מהסרטון של אמבפה, בעיקר בכל הנוגע לעיתוי שלו. לכן המועדון לא פרסם הודעה משלו בעניין אחרי פרסום הסרטון", הסבירו ב-"RMC".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully