וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של ה"קשקשנים" הדליק את דנבר: "אנחנו גמורים? שימשיכו לדבר"

הנאגטס השתמשו בתחזיות הקודרות של הפרשנים (כולל צ'ארלס בארקלי וסטיבן איי סמית') כמוטיבציה, בדרך לניצחון שמוכיח: "מאמצים את תדמית 'האנשים הרעים'"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

תקשורת הספורט האמריקאית כבר הכתירה את מינסוטה למלכה החדשה של ה-NBA וביותר ממקרה אחד, הספידה לחלוטין את דנבר. הלילה (בין שישי לשבת) הנאגטס נתנו לפרשנים ולטימברוולבס שיעור בצניעות - והזכירו לכל מי ששכח מי פה האלופה, ומי מתהדרת בשחקן הטוב ביותר בליגה בשנים האחרונות ובאחד משחקני הקלאץ' המוכחים ביותר כיום.

אחרי שני הפסדים ביתיים מאכזבים, כשההייפ סביב אנתוני אדוארדס והטימברוולבס בשיאו, ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי וחבריהם הגיעו למינסוטה במטרה לתקוע סיכה בבלון. בדרך לניצחון המשכנע, 90:117 שקבע 2:1 לזאבים בסדרה, הם שלטו ללא עוררין. היתרון הגיע לדו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, וצמח בשיאו ל-34 נקודות, כשהאלופה לא משאירה ליריבה שום סיכוי ומרשימה בשני צידי המגרש.

חלק מהקרדיט, מסתבר, מגיע לאותם פרשנים שכבר חרצו את גורל הסדרה וטענו שדנבר תודח בסוויפ. בין היתר, צ'ארלס בארקלי וסטיבן איי סמית' הדהדו את התחזית הזאת, שהבוקר נראית מגוחכת.

"הכנתי וידאו של כל ה'קשקשנים', של כל הפרשנים הגדולים, אתם יודעים, שאמרו שאנחנו גמורים, שזה ייגמר בסוויפ, שהסדרה כבר הוכרעה בשני המשחקים הראשונים", סיפר מאמן דנבר מייק מאלון בסיום. מאלון התלבט אם לשלוח את הסרטון שערך בעצמו לכל השחקנים, והעביר אותו רק אחרי שהתייעץ עם הסנטר הוותיק דיאנדרה ג'ורדן, אחד המנהיגים של חדר ההלבשה. "ידעתי שזה יגרום לשחקנים שלי 'להידלק'. אם דבר כזה לא עושה לך משהו בתור ספורטאי תחרותי, אני כבר לא יודע מי יכול להזיז לך", אמר מאלון - וצדק.

שחקני דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי. רויטרס
העירו אותם. יוקיץ' ומארי/רויטרס

הנאגטס ללא ספק נמצאים בפוזיציה אחרת העונה. אם אשתקד דנבר הייתה הקבוצה שכולם רוצים לאהוב, העונה בתור האלופה המכהנת יש לה בעיקר מה להפסיד, ופרשנים ואוהדים מחכים לה בפינה. "אנחנו נהנים לאמץ ולקבל על עצמנו את תדמית ה'באד גאיז'. במשחקים כאלה, כשהאווירה עוינת וכולם נגדך - שם אתה נמדד. מי שיודע לתפקד היטב במצבים כאלה, מבדל את עצמו מכל שאר השחקנים בעולם", אמר מאלון בהתייחס לג'מאל מארי, שספג שריקות בוז בכל נגיעה בכדור אחרי שברגע של כעס ותסכול במשחק 2, זרק כרית חימום לעבר המגרש במהלך התקפה של הטימברוולבס.

מארי, שקלע 24 נקודות והתאושש משני משחקים פחות טובים, הודה בעצמו ש"שריקות הבוז הגיעו לי, אני לא בורח מזה", הסביר שהוא "נהנה מהאתגר", ולקח השראה מוינס קרטר. "אני זוכר את המשחק בו הוא חזר לטורונטו, וקיבל שריקות בוז בכל נגיעה בכדור. הוא לקח את זה כאתגר, ופשוט נהנה מזה. זה מה שרציתי לעשות היום".

אבל את ההמחשה הטובה ביותר לריכוז והחדות איתה הגיעה דנבר למשחק, המחיש ניקולה יוקיץ' באמירה אחת: "מי שרק בוז לג'מאל?", שאל ברצינות גמורה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "לא שמתי לב לזה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully