וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי באמת פגע בג'וקוביץ'?" גם סרטון ההוכחה לא מנע קונספירציות

נולה שוחרר מבית החולים ומצבו טוב אחרי שבקבוק פגע בראשו, באיטליה חשפו סרטון שמראה שמדובר בתאונה אבל בסרביה לא השתכנעו, וגם ג'וקוביץ' עצמו זועם: "התנהגות דוחה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

רגעים של בהלה ברומא. למחרת התקרית המשונה במהלכה נובאק ג'וקוביץ' נפגע בראשו מבקבוק מתכת שנפל מהיציע, המדורג 1 בעולם אמנם שוחרר מבית החולים ויצא ללא פגע, אבל זועם על ההתנהלות של המארגנים, ומזין את תיאוריות הקונספירציה שחוגגות ברשתות החברתיות.

כזכור, אמש ג'וקוביץ' ניצח בסיבוב השלישי של טורניר רומא, וביציאתו מהמגרש עצר לחתום לאוהדים. בזמן שחילק חתימות, נראה בקבוק מתכת נופל על ראש, וג'וקוביץ' ההמום נופל לרצפה כשהוא מדמם. ג'וקוביץ' אמנם נשלח לבדיקות בבית החולים אחרי התקרית, אבל הוא יצא ללא פגע ומצבו טוב. "תודה לכולכם על הודעות התמיכה. זו הייתה תאונה ומצבי טוב, אני נח במלון ונעזר בקרח כדי להוריד את הנפיחות. נתראה ביום ראשון", כתב ג'וקוביץ' ברשתות החברתיות.

באתר "קוריר" הסרבי חשפו שלמרות המסר המפוייס, ג'וקוביץ' למעשה פנה למארגני הטורניר בכעס רב וביקש לתחקר מדוע הוכנס ליציע בקבוק מתכת מהסוג שצריך להיות מוחרם בכניסה לאצטדיון. סרטון חדש שהופץ מהתקרית מוכיח שלמעשה הבקבוק החליק מתוך תיק של אחד מאוהדיו של ג'וקוביץ' ופגע בראשו במקרה, ברגע של חוסר מזל, אבל כך או אחרת, תיאוריות הקונספירציה כאמור חוגגות, ומי שהזין אותם בין היתר היה טניסאי העבר האגדי בוריס בקר, שמיהר לקבוע שמדובר באקט מכוון.

התיעוד החדש שמוכיח: מדובר בתאונה

"מישהו פה התנהל בצורה דוחה", צייץ בקר, ובתקשורת הסרבית אימצו את הקו שלו. "מי באמת פגע בג'וקוביץ'? האיטלקים טוענים דבר אחד, התמונות מראות דבר אחר", כתבו באתר הסרבי "בליק", כשהם רומזים לקנוניה ומנתחים את התמונות לעומק. "על פי ניתוח התמונות, קשה מאוד לקבוע אם אכן הבקבוק נפל מתוך תיק, ובלתי אפשרי לומר שהוא לא הושלך לעבר נולה בכוונה. מי ניסה לפגוע בו? נשארנו עם יותר שאלות מתשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully