וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם מכבי ת"א לא תיקח צ'אנס: בולדווין עשוי לחזור רק בגמר

11.5.2024 / 7:05

הצהובים מתכוננים לשבועות ארוכים ללא הגארד הפצוע, אבל מחכים לנקום בירושלים בלעדיו: "ההפסד אשתקד מוסיף מוטיבציה". בינתיים השחקנים המותשים יקבלו מעט מנוחה: "מרגיש כמו החופש הגדול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אתמול (שישי) לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון משכנע 67:102 על אליצור קרית אתא בחצי הגמר בהיכל מנורה. הצהובים יפגשו ביום חמישי הקרוב את הפועל ירושלים כשהמטרה היא לנקום באדומים על ההפסד בגמר הגביע בעונה שעברה. מכבי תנסה לזכות בגביע, התואר אותו הניפו רק פעם אחת משנת 2017 (גם אז אחרי ניצחון על מכבי ראשון לציון שהופיעה עם זר אחד בלבד).

המשחק אתמול היה הראשון של הקבוצה של עודד קטש מאז ההפסד בסדרת הפלייאוף של היורוליג לפנאתינייקוס, וברבע הראשון ירידת המתח הייתה ניכרת. הצהובים פיגרו כבר ב-12 הפרש, והיו נראים רחוקים מהיכולת שאפיינה אותם. אלא שההמשך היה טוב בהרבה. את הרבע השני ניצחה האלופה ב-19 הפרש, ואת השלישי ב-20 הפרש, ולא הותירה לקבוצה הצנועה מהצפון סיכוי.

רומן סורקין הוביל את קלעי מכבי עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-23 וחצי דקות. בונזי קולסון הוסיף 13 נקודות, ג'ו תומאסון קלע 12 ותמיר בלאט וג'ון דיברתולומיאו קלעו 10 כל אחד.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חזרה למציאות. סורקין אתמול/דני מרון

"היה משחק נהדר מבחינתנו, מאמץ קבוצתי טוב. חסרה לנו אנרגיה בפתיחה, אבל השלמנו את החסר", סיכם בונזי קולסון, "חשוב לנו לזכות בתואר הזה. ירושלים קבוצה כישרונית. הפסדנו להם בשנה שעברה וזה נותן לנו הרבה מוטיבציה לקראת הגמר".

בסיום המשחק סיפר מאמן מכבי עודד קטש כי הקבוצה תזכה ליומיים של חופש לפני שתשוב להתאמן ביום שני. "אני מרגיש כמו בחופש הגדול", אמר המאמן בחיוך, "אנשים פה שמעו שיש יומיים חופש ולא ידעו מה לעשות. אני מחפש מה לעשות ב-48 השעות הקרובות".

בצד היותר רציני, מעריכים גורמים השונים במועדון כי ווייד בולדווין ייעדר לפחות עד לסוף החודש הקרוב. ההערכות הן שאם בולדווין יוכל לשוב לפעילות, יהיה זה רק בסדרת חצי גמר או גמר הפלייאוף. בניגוד למשחק הרביעי בסדרה נגד פנאתינייקוס, הפעם בקבוצה לא מתכוונים לקחת צ'אנס ולהחזיר את השחקן אפילו יום אחד מוקדם יותר ממה שדורש הפרוטוקול במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully