וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה בחיים: הגיבור המפתיע של אינדיאנה צימק ל-2:1 מול הניקס

5 נקודות של אנדרו נמהארד בדקה האחרונה כולל שלשת קלאץ' סידרו לפייסרס 106:111 ביתי קשה ומותח. ברונסון החטיא זריקה מכרעת מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

כנראה שיש גבול לקסמים שג'יילן ברונסון והניקס מסוגלים לחולל. הניקס ספגו הלילה (בין שישי לשבת) הפסד 106:111 לאינדיאנה בחוץ, במשחק שצימק ל-2:1 ביניהן בחצי גמר המזרח, והשאיר את הסדרה בחיים.

דווקא במשחק בו כל הכוכבים שלה היו במיטבם, אינדיאנה נעזרה באקס פקטור שהפך לגיבור המפתיע של הניצחון - אנדרו נמהארד, שצלף 5 נקודות בדקה האחרונה כולל שלשת קלאץ' קשה מאוד שהתבררה כסל ניצחון. נמהארד סיים את המשחק כולו עם 5 נקודות בלבד, אבל כולן כאמור ברגעים מכריעים, שהשאירו את העונה של הקבוצה שלו בחיים.

מלבד ג'וליוס רנדל, בויאן בוגדנוביץ' ומיטשל רובינסון שגמרו את העונה, הניקס חסרו הלילה גם את או ג'י אננובי הפצוע, כשג'יילן ברונסון מקבל את האישור הרפואי לשחק רק זמן קצר לפני הג'אמפ-בול. ובכל זאת, לפרקים ארוכים דווקא הניקס נראו דומיננטיים. זה החל עם רבע ראשון בשליטה של אינדיאנה, שגם הובילה בהפסקה, אבל נמשך עם רבע שלישי פנטסטי של דונטה דיווינצ'נזו, במהלכו קלע 18 נקודות והוביל מהפך.

בתוך הרבע האחרון הניקס כבר הובילו ב-9 הפרש, אבל אז טייריס הליברטון התעורר והוביל ריצה של הפייסרס, ואנדרו נמהארד כאמור סגר את הסיפור. מנגד, ג'יילן ברונסון שרשם משחק טוב על אף הפציעה, אמנם קלע שלשה גדולה שקבעה שוויון כחצי דקה לסיום, אבל גם החטיא זריקה מכרעת בהתקפה הבאה, שמנעה שוויון.

טייריס הליברטון, אינדיאנה פייסרס. Andy Lyons, GettyImages
שיא קריירה משחק שני רצוף. הליברטון/GettyImages, Andy Lyons
אנדרו נמהארד, אינדיאנה פייסרס. Andy Lyons, GettyImages
סל ענק. נמהארד חוגג/GettyImages, Andy Lyons
שחקני ניו יורק ניקס דונטה דיווינצ'נזו, ג'וש הארט. Andy Lyons, GettyImages
ההתעלות שלו לא הספיקה. דיווינצ'נזו/GettyImages, Andy Lyons

הליברטון שבר את שיא הנקודות שלו בפלייאוף משחק שני רצוף, כשסיים עם 35 לצד 7 אסיסטים. פסקל סיאקם שרשם סדרה של משחקים בינוניים לאחרונה, התעורר עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, וגם מיילס טרנר עשה את שלו עם 21, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות.

את הניקס הוביל דונטה דיווינצ'נזו עם 35 נקודות, כשברונסון מסיים עם 26 (10 מ-26 מהשדה) לצד 6 אסיסטים וגם 5 איבודים. אלק ברקס שבקושי שיחק בפלייאוף, נשלף מהנפטלין ותרם 14 נקודות ב-21 דקות, אבל גם זה לא הספיק לניקס, שיקוו להיות קצת יותר בריאים בהמשך הסדרה ולקבל לא רק את או ג'י אננובי בחזרה, אלא גם את ג'יילן ברונסון הטוב והמוכר שראינו למשך כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully