וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן רוצה להשלים סוויפ עונתי על חשבון הפועל חולון

10.5.2024 / 21:42

הבית העליון בליגת העל (שבת, 21:00): החבורה של שמוליק ברנר תציג את מייקל דבו במשחק הבכורה שלו ותנסה לעבור את הסגולים שרושמים תקופה ארוכה לא מוצלחת. מתיאנג בספק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (שבת, 21:00) באולם זיסמן שברמת גן כשהפועל חולון תתארח אצל מכבי רמת גן. חולון מגיעה למשחק מהמקום החמישי, עם מאזן של 14 ניצחונות מול 12 הפסדים. רמת גן מדורגת במקום השלישי עם 18 ניצחונות ושבעה הפסדים בלבד. בשני המשחקים בין הקבוצות העונה ניצחה רמת גן.

ג'אקורי וויליאמס הפועל ירושלים לצד מנגוק מתיאנג מכבי רמת גן. ברני ארדוב
בספק לשחק. מתיאנג/ברני ארדוב

מכבי רמת גן רחוקה ניצחון אחד בלבד מהבטחת המקום השלישי בליגת העל. החבורה של שמוליק ברנר סובלת ממכת פציעות משמעותית בתקופה האחרונה, כשמלבד קנדל מקולום שככל הנראה גמר את העונה, גם ג'יי פי טוקוטו נעדר מהמשחקים האחרונים ובהפסד להפועל ירושלים בשבוע שעבר נפצע גם הסנטר מנג'וק מתיאנג. טוקוטו צפוי לחזור לסגל של רמת גן לקראת חולון, בעוד מתיאנג נמצא בספק גדול. מי שיערוך את הופעת הבכורה בסגל הוא המחליף של קנדל מקולום, מייקל דבו, שהגיע לארץ ביום רביעי.

שלושה משחקים לסיום הבית העליון, המקום החמישי של הפועל חולון כמעט ודאי. הסגולים יוכלו לעקוף את הפועל ירושלים רק אם ינצחו שני משחקים יותר מהאדומים, כולל במפגש בראש בראש, וגם הפער בינם לבין קרית אתא נראה מבטיח נכון לעכשיו. חולון נמצאת בתקופה לא טובה, שכוללת שרשרת של הפסדים, כשהניצחונות היחידים שלה לאחרונה היו על נועלת הטבלה הפועל באר שבע והמוליכה מכבי תל אביב שהגיעה בסגל חסר מאוד להיכל הטוטו. חולון ערכה שינוי בסגל לקראת המשחק נגד רמת גן כשסי ג'יי מקולום ודרו קרופורד שלא שיחקו בתבוסה להפועל תל אביב יחזרו להתלבש לצד טאג' מקול וג'סטין סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully