וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון, ואן אובריים ודוידה: ההתלבטויות של קין לקראת מכבי חיפה

10.5.2024 / 20:00

האימון המסכם של מכבי תל אביב לפני משחק הצמרת המכריע הסתיים מבלי שהשחקנים יודעים מי יעלו ב-11 בסמי עופר (שבת, 20:30). דן ביטון תורגל בעמדה חדשה עבורו, ההולנדי מתנדנד בין ההרכב לספסל וגם שחקן הכנף עשוי למצוא את עמדו בתפקיד מפתיע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

לבטים גדולים לרובי קין לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה (שבת, 20:30). מאמן מכבי תל אביב שלח את שחקניו הביתה מהאימון המסכם בלי לדעת מה ה-11 למחר, כאשר ההתלבטויות רבות ומגוונות.

דן ביטון שלא ראה הרכב למעלה מחודש, עשוי לפתוח מחר בתפקיד די חדש עבורו, חלוץ שני לצד ערן זהבי. המשחק האחרון בו פתח ביטון היה ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקווה בתחילת חודש אפריל כשהוא מתופקד על כנף ימין כמעט כמו תמיד. עם זאת, באימון היום הוא שובץ לעמדה אחרת כחלוץ לצד זהבי, אם כי ברור שגם דור תורג'מן נלקח בחשבון לעמדה הזו.

רוי רביבו עם דן ביטון שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
רביבו ישוב לצד שמאל, דן ביטון יתופקד בעמדה חדשה?/אריאל שלום

עניין נוסף הוא בעמדת הקשר האחורי, קין שובר את הראש אם הוא יכול לשלוח למערכה כבר מחר את יוריס ואן אובריים אחרי שלא שיחק מאז המשחק מול מכבי חיפה בסיבוב הקודם של הפלייאוף. קין רוצה את ההולנדי על הדשא, אבל טרם החליט אם לפתוח איתו או עם עדן קארצב.

קרוב לוודאי שקין יפתח עם שלושה בלמים והוא עשה הרבה ניסויים בציוותים, כאשר נראה שההעדפה בסוף תהיה לעידן נחמיאס לצד הקבועים באחרונה רז שלמה ואנריק סבוריט. במקרה כזה קין עשוי שלא לוותר על אושר דוידה, המצוי בכושר טוב וללכת איתו על כל הכנף מימין כאשר מצד שמאל המאמן עדיין לא החליט בין רוי רביבו לאופיר דוידזאדה, אם כי נראה שהעדיפות היא לראשון מבין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully