וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון תזכה באליפות הכדוריד? "לא סדרה לבעלי לב חלש"

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 11:50

עידן מימון ושחקניו ינסו להשלים 1:3 בלתי נשכח על מכבי ראשל"צ בשבת: "לחצים מטורפים, זה לא נורמלי". מתתיה: "מגיע לכולם שהסדרה הזו תוכרע במשחק חמישי"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

סדרת גמר הפלייאוף הנפלאה תימשך מחר (שבת), עם המשחק האחרון או הלפני אחרון בין מכבי ראשון לציון וא.ס. רמת השרון, שמובילה 1:2 אחרי ה-37:41 הדרמטי אחרי הארכה במשחק מספר 3.

ניצחון נוסף של עידן מימון ושחקניו יעניק להם אליפות היסטורית, לצד הזכייה בגביע המדינה ובגביע ווינר-שופטים), בעוד מכבי ראשון לציון תנסה להגן על התואר ולכפות משחק חמישי ומכריע, שייערך במקרה כזה ביום שישי הבא.

"תוך ארבעה ימים לשחק פעמיים 70 דקות, עם כל הלחץ והמתח - שחקנים נופלים מהרגליים", אמר מימון. "ראיתי את השחקנים, בשתי הקבוצות, בסיום, מותשים. גם אצלנו הם נופלים, לא רק אצלם. אין ספק שהעייפות כרגע משפיעה על שתי הקבוצות. זה הזמן להתעלות, אחר כך כולם ינוחו בקיץ - צריך להתפקס. כמה שזה קרוב, זה עדיין רחוק. הייתי גם בתור שחקן בסרטים כאלו, שהייתי קרוב וזה לא הסתדר. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר".

מימון הוסיף ואמר: "אחלה סדרה? נכון, אבל היא לא לבעלי לב חלש. לחצים מטורפים. לא נורמלי. בתור שחקן זה היה מוציא ממני אדרנלין. כל מה שאמרתי קרה - נגד מכבי ראשון אסור לך לעשות טעויות. על כל טעות אתה משלם. הם מפגינים אופי. הם לא נותנים לנו לברוח. הם חוזרים. הם לא נשברים".

עידן מימון, מאמן א.ס. רמת השרון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
נגיעה מאליפות. מימון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן היריב ג'ו מתתיה: "התפתחה לנו סדרה מדהימה. שלושה משחקים שמוכרעים על 'פוזשן' אחד. הכל צמוד. כל קבוצה עושה את הריצות שלה, והאחרת חוזרת. יש יריבות טובה ואיכותית. נתאושש, ננתח, ובשבת - משחק חדש בתקווה באמת שהסדרה הזו תימשך למשחק חמישי. זה מגיע לכדוריד שתהיה סדרה שתוכרע במשחק החמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully