וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת בקטן? המועמד החדש לחזק את ההתקפה של ברצלונה

בספרד טוענים: המצב הכלכלי הקשה יאלץ את צ'אבי לחשב מסלול מחדש. פפה הברזילאי מפורטו עשוי להגיע, משום שהוא האופציה הזולה יותר

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

ברצלונה ממשיכה לחפש אחר מועמדים לחיזוק החלק ההתקפי בעונה הבאה. לא מעט שמות גדולים כבר הוזכרו, ואליהם הצטרף היום (שישי) אחד נוסף: פפה, שחקנה של פורטו, שכבש בהפסד קבוצתו 2:1 לקטלאנים בליגת האלופות העונה.

הברזילאי בן ה-27 נרכש מגרמיו תמורת 15 מיליון יורו בפברואר 2021 ובנובמבר האחרון רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ברזיל הבוגרת. יש לו 8 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות והיתרון הגדול שלו על יתר המועמדים - חביצ'ה קברצחליה, ניקו וויליאמס ודני אולמו - הוא מחירו: ערך השוק שלו עומד על כ-25 מיליון יורו.

לשם השוואה, נאפולי דורשת על הכוכב שלה כ-100 מיליון יורו, בעוד סעיף השחרור של ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו עומד על 60 מיליון יורו, כך לפי "מונדו דפורטיבו" - סכום הדומה לזה שלייפציג תדרוש על אולמו.

שחקן פורטו פפה. Diogo Cardoso, GettyImages
כבר כבש העונה מול ברצלונה. פפה/GettyImages, Diogo Cardoso

כך או כך, לפי "מארקה", ברצלונה נמצאת כרגע במצב שמוכר לה היטב - בו היא לא יכולה להשלים עסקאות גדולות, ממש כמו שקרה לו בקיצים האחרונים. "יש שמות גדולים על הפרק, אבל נכון להיום, ברצלונה לא יכולה להנחית אף אחד מהם", נכתב. "לצ'אבי יש שאיפות גבוהות, אבל המועדון עדיין בצרות כלכליות. אין ספק שיגיע חיזוק, אך ככל הנראה לא השמות הראשונים ברשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully