וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן חושף: כך הכנסתי מוטיבציה בשחקני פאו מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 11:09

המאמן הטורקי הודה כי האיום לפיו יעזוב במקרה של הדחה מול הצהובים עבד: "הכנענו את היריבה המרה שלנו - הם נחלשו ואנחנו התחזקנו"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

פנאתינייקוס עדיין לא נרגעת אחרי ההעפלה הדרמטית לפיינל פור היורוליג לאחר 12 שנות היעדרות. אדריכל ההעפלה הוא ארגין עתמאן, שהפך מועדון שדשדש אשתקד במעמקי הטבלה לקבוצת פאר שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, וכעת היא רחוקה 80 דקות מזכייה.

קל זה לא היה. פנאתינייקוס הפסידה את המשחק הראשון למכבי תל אביב ובכך איבדה את יתרון הביתיות, ולאחר מכן הכריז המאמן: "אם לא נעלה לפיינל פור, אעזוב". כעת, בריאיון לתקשורת הטורקית, הודה עתמאן שהיה זה ניסיון להחדיר מוטיבציה בשחקניו: "זה עבד. להפסיד את המשחק הראשון, בבית, זה רע מאוד, אבל קמנו בחזרה על הרגליים. ניצחנו את המשחק החשוב ביותר מול היריבה המרה שלנו - הם נחלשו ואנחנו התחזקנו".

מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מבטיח להיות רגוע מעתה והלאה. עתמאן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

כעת עתמאן רוצה ללכת עד הסוף. "ריאל מדריד פייבוריטית קטנה", אמר, "וליתר הקבוצות יש סיכוי שווה לזכייה. לנו יש יתרון בכל הנוגע לאוהדים. אני אנסה להיות צנוע ורגוע, בעיקר מחוץ לפרקט. בעונה שעברה שיחקו כאן עם 3,000-4,000 צופים, העונה היו יציעים מלאים ולמשחק האחרון נרשמו 100 אלף איש ברשימת ההמתנה. זה מדהים. פנאתינייקוס האמינה בי מהרגע הראשון. יש פה מערכת יחסים נהדרת ביני, בין הנשיא ובין המועדון, ואני מקווה להישאר פה עוד שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully