וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה עשוי לפתוח בגמר, אנצ'לוטי: "ויניסיוס מתקרב לכדור הזהב"

בספרד טוענים שראשי המועדון סומכים על הבלגי, קסיאס מעדיף את לונין. המאמן שיבח את הכוכב שלו: "כל ההצלחה שלו היא בצדק"

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

על אף שאנדריי לונין התעלה על הציפיות ברבע גמר ליגת האלופות ולאחר מכן גם בחצי הגמר, בגמר הגדול הוא עשוי לפנות את מקומו לטיבו קורטואה. בתקשורת הספרדית טוענים כי אם הבלגי ייראה טוב במשחק הליגה הקרובים, הסיכוי שיפתח מול בורוסיה דורטמונד ב-1 ביוני גדול. "קרלו אנצ'לוטי ופלורנטינו פרס מאמינים שהנוכחות שלו על הדשא תגדיל את הסיכויים לניצחון, למרות האמונה המוחלטת בלונין", נכתב.

עם זאת, לא כולם משוכנעים שמדובר בהחלטה הנכונה. אגדת המועדון איקר קסיאס, שיודע דבר או שניים על משחקים גדולים, אמר: "לדעתי לונין צריך להמשיך גם בגמר. טיבו לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד, הוא יחזור להיות השוער הטוב בעולם, אבל הוא רק חזר. לונין הרבה שאפשר לסמוך עליו".

להוציא את מצבו הלא ברור של אורליאן טשואמני ("לא יודע מה יהיה איתו", הודה אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים היום") ואת ההתלבטות בעמדת השוער, המאמן אמור לשמור על רוב ההרכב שלו מול בורוסיה דורטמונד, כשנאצ'ו צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד אנטוניו רודיגר.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
משחקי הליגה הקרובים יכריעו. קורטואה/GettyImages, Denis Doyle

ב"אס" טוענים שוויניסיוס הפך לאחרונה למועמד המוביל לזכייה בכדור הזהב, לאחר שעקף במירוץ את קיליאן אמבפה ואת חברו לקבוצה ג'וד בלינגהאם, שחווה נסיגה מסוימת ביכולתו אחרי הפתיחה המסחררת. המועמד הנוסף הארי קיין יסיים את העונה הזו ללא אף תואר, בעוד שחקן הכנף של הבלאנקוס כבר הבטיח את אליפות ספרד, רחוק 90 דקות מזכייה נוספת בליגת האלופות, ויכול לסיים את השנה הזו גם עם זכייה בקופה אמריקה.

ויניסיוס סיפק העונה 21 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות. אם יזכה, הוא יהיה נציג ריאל מדריד ה-13 שעושה זאת (כרגע הבלאנקוס חולקים את הפסגה עם ברצלונה), והברזילאי הראשון מאז קאקה ב-2007 שמקבל את הפרס האישי היוקרתי. "הוא מתקרב לשם מאוד", אמר אנצ'לוטי. "כשהגעתי לכאן מצאתי שחקן נהדר, אבל הוא השתפר בגדול. הוא מקצוען רציני מאוד וכל מה שהוא השיג זה בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully